سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
» آرشیو اخبار » پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
پولستار 2 مدل 2024

پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۱-۱۱-۰۵

نسخه پایه RWD پولستار 2 مدل 2024، با موتورهای الکتریکی، باتری جدید و با پکیج پرفورمنس که توان آن را به 455 اسب بخار قدرت می رساند رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، در سپتامبر سال گذشته، نمونه اولیه فیس لیفت شده پولستار ۲ را مشاهده کردیم که برخی تغییرات ظاهری کوچک را در بدنه خودرو نشان می داد ولی از اینکه قوای فنی ماشین تغییر کرده است و به روز رسانی شده، خبر نداشتیم.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

در مدل ۲۰۲۴ این کراس اوور از جلوپنجره جدیدی با الهام از پولستار ۳ بهره می‌برد. همچنین مجموعه جدیدی از رینگ های آلیاژی فورج کاری شده ۲۰ اینچی و همچنین تایرهای تمام فصل میشلن برای چرخ های استاندارد ۱۹ اینچی موجود است.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

در زیر پوست این خودرو شاهد تغییرات گسترده‌ای هستیم. موتورهای الکتریکی جدید در هر دو نسخه تک موتوره و دو موتوره قوی تر نصب شده اند.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

برخلاف مدل خروجی FWD، پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ همچنین اولین مدل این شرکت است که با دیفرانسیل عقب در دسترس است زیرا مدل پایه در حال حاضر از چرخ‌های عقب خود نیرو می‌گیرد.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

این مدل RWD دارای حداکثر قدرت ۲۹۹ اسب بخار قدرت و ۴۸۹ نیوتن متر گشتاور است که نسبت به نسخه پایه قبلی ۲۳۱ اسب بخار  و ۳۲۹ نیوتن متر بیشتر است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر این ماشین  ۵.۹ ثانیه طول می کشد.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

در مورد پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ دو موتوره، اکنون دارای یک بایاس درایو عقب و یک موتور الکتریکی جدید در عقب است که منبع اصلی رانندگی است.

قدرت خروجی سیستم به ۴۲۱ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور در مقابل ۴۰۸ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور قبلی می رسد.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

اگر به سراغ پکیج پرفورمنس اختیاری بروید، این کراس اوور با قدرت ۴۵۵ اسب بخار قدرت که تقریباً با قدرت پولستار ۲ BST  ادیشن  ۲۷۰ برابری می‌کند شتاب صفر تا صد کیلومتر را فقط در ۴.۱ ثانیه طی میکند.

جالب اینجاست که موتور الکتریکی جلو می تواند در مواقعی که نیازی نباشد کاملاً جدا بشوند و هنگامی که راننده پدال گاز را می زند، فوراً دوباره درگیر می شود تا نیروی اضافی ارائه کند.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

باتری جدید هم هست این بر روی نسخه دوربرد نصب شده است و دارای ظرفیت ۸۲ کیلووات ساعت است که امکان برد مورد انتظار EPA تا ۳۰۰ مایل را فراهم می کند.

حداکثر سرعت شارژ نیز بهبود یافته و در این نسخه اکنون ۲۰۵ کیلووات است.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

همه نسخه‌های پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴  به لطف بهینه‌سازی انتقال نیرو، و همچنین عملکرد قطع موتور جلو در نسخه دوربرد، بهبود یافته‌اند.

 

پولستار 2 مدل 2024

 

از قیمت برای پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ خبری منتشر نشده است، اما خودروساز سوئدی می گوید تجهیزات استاندارد بیشتری برای افزایش ارزش کلی وجود خواهد داشت.

این لیست شامل یک شارژر استاندارد تلفن بی سیم برای همه نسخه ها، یک دوربین ۳۶۰ درجه، مه شکن LED با کمک پیچ، آینه های درب خودکار، کروز کنترل تطبیقی ​​و موارد دیگر است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×