جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد
ب‌ام‌و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش داد

ب‌ام‌و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد

۱۴۰۱-۱۱-۰۹

گروه صنعتی ب‌ام‌و بار دیگر انتشار گاز کربن دی‌اکسید را در ناوگان خودروها در سال 2022 کاهش می دهد.

به گزارش مجله ماشین، بر اساس محاسبات اولیه داخلی، انتشار گازهای گلخانه ای در ناوگان اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۵ گرم CO2 در هر کیلومتر (WLTP) رسید.

گروه صنعتی ب‌ام‌و به طور سیستماتیک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود ادامه داد و بر اساس محاسبات داخلی اولیه، انتشار CO2 در ناوگان اتحادیه اروپا را بیش از ۹ درصد از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ کاهش داد.

با انتشار ۱۰۵ گرم در هر کیلومتر، طبق WLTP (2021: 115.9 گرم در کیلومتر)، بر اساس محاسبات اولیه برای سال ۲۰۲۲، این شرکت بار دیگر از محدودیت ناوگان تعیین شده توسط اتحادیه اروپا ۲۷+۲ (EU، نروژ، ایسلند) بهتر عمل کرد. ) از ۱۲۷ گرم در هر کیلومتر در ۲۲ گرم.

علاوه بر افزایش بیشتر در راندمان خودرو، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را می توان تا حد زیادی به اجرای موفقیت آمیز استراتژی الکتریکی سازی شرکت نسبت داد.

گروه صنعتی ب‌ام‌و در سال ۲۰۲۲ در مجموع بیش از ۲۱۵۰۰۰ دستگاه خودروی تمام الکتریکی در سراسر جهان فروخت که در مقایسه با سال قبل تقریباً ۱۰۸ درصد افزایش داشته است.

خودروهای تمام برقی نزدیک به ۹ درصد از کل فروش را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

ب‌ام‌و تصمیم دارد که این رقم را  به ۱۵ درصد در سال ۲۰۲۳ افزایش دهد.

گروه صنعتی ب‌ام‌و همچنین قصد دارد بیش از ۵۰ درصد از حجم فروش خود را حداکثر تا سال ۲۰۳۰ از خودروهای تمام الکتریکی تامین کند.

ب‌ام‌و اولین خودروساز آلمانی است که به کمپین Business Ambition for 1.5° C که توسط ابتکار علمی مبتنی بر اهداف راه اندازی شده است، پیوست و به هدف بی طرفی کامل آب و هوا در کل زنجیره ارزش متعهد است.

 

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×