پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آئودی بیش از ۲۰ خودروی جدید تا سال ۲۰۲۶ عرضه می‌کند
آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

آئودی بیش از ۲۰ خودروی جدید تا سال ۲۰۲۶ عرضه می‌کند

۱۴۰۱-۱۱-۰۹

این برند آلمانی بلندپروازانه ترین برنامه محصول خود را که قرار است در کمتر از سه سال آینده انجام شود توسعه می دهد.

به گزارش مجله ماشین، به گفته مارک لیخت مدیر طراحی آئودی، این برند آلمانی در حال آماده شدن برای عرضه بلندپروازانه ترین طرح محصول خود در چند سال آینده است.

این طرح شامل عرضه بیش از ۲۰ خودرو از جمله مجموعه ای از خودروهای برقی زمینی و جانشینان مدل های موتور احتراق داخلی موجود است.

آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

لیخت در مصاحبه ای اظهار داشت: ما در حال کار بر روی خودروهای برقی و جانشینان مدل های ICE هستیم.

در دو سال آینده شاهد عرضه بزرگترین محصول در تاریخ آئودی با بیش از ۲۰ خودرو هستیم.

آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

به همین دلیل است که ما بر روی خودروهایی مانند کانسپت Activesphere تمرکز می کنیم که آخرین خودروی نمایشی ما برای چند سال آینده است تا بتوانیم روی تولید سری تمرکز کنیم.

این بیانیه تمرکز این برند بر انتقال به سمت الکتریکی سازی کامل و اهمیت نسل جدید خودروهای الکتریکی را برجسته می کند، همانطور که در A6 E-Tron که هم اکنون در حال آزمایش عمومی است و کانسپت تازه رونمایی شده آئودی Activesphere مشاهده می شود.

آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

کانسپت Activesphere یک وسیله نقلیه مهم در برنامه چشم انداز آینده آئودی است که به عنوان یک کوپه لوکس طراحی شده است که می تواند به یک پیکاپ تبدیل شود و توانایی این خودروساز را در ترکیب تطبیق پذیری و فناوری به نمایش بگذارد.

به گفته این شرکت، Activesphere مملو از ایده‌ها و فناوری‌هایی است که ممکن است سال‌ها تا واقعی شدن فاصله داشته باشد، اما پتانسیل خودروهای با فناوری پیشرفته در آینده را برجسته می‌کند.

آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

این کانسپت دارای طراحی جذابی است که مدل‌های اسپورت بک و آلرود آئودی را ترکیب کرده و یک خودروی الکتریکی SUV مانند ایجاد می‌کند.

همچنین دارای فناوری پیشرفته ای مانند سیستم تعلیق بادی با دمپرهای تطبیقی ​​است که به آن اجازه می دهد فاصله خود را از سطح زمین تا ۱.۵۷ اینچ (۴۰ میلی متر) افزایش دهد.

آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

طراحی بیرونی نیز شامل ناودانی های عمودی و نوارهای فلزی است تا ارتفاع اضافه شده را از نظر بصری افزایش دهد.

آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

آئودی قبلاً اعلام کرده است که فقط خودروهای برقی را از سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد کرد تا خودروهای مجهز به موتور ICE را تا سال ۲۰۳۳ حذف کند.

این شرکت همچنین آماده است تا سال ۲۰۲۹ تمام خودروهای بدون آلایندگی را در تمام کارخانه های خود بسازد و تقریباً ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری کند و در حال آموزش کارکنان خود برای تولید EV در سراسر جهان است.

آئودی بیش از 20 خودروی جدید تا سال 2026

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×