جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نسل بعدی خودروهای الکتریکی
2022 Ford F-150 Lightning

نسل بعدی خودروهای الکتریکی

۱۴۰۱-۱۱-۱۶

فورد در حال کار بر روی نسل بعدی خودروهای الکتریکی است که در خروجی آن ظرفیت باتری وسایل نقلیه کمتر و کیفیت مواد بهتر خواهد بود.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آمریکایی فورد یکی از برندهایی است که اخیرا به خودروهای برقی اهمیت زیادی داده است. به خصوص با F-150 Lightning، این شرکت که توانست توجه زیادی را در بازار به خود جلب کند.

فورد حالا کار روی نسل جدید خودروهای الکتریکی خود را آغاز کرد. مدیرعامل این شرکت در اظهارات خود اطلاعاتی در مورد خودروها به اشتراک گذاشت.

جیم فارلی، مدیر عامل فورد اظهار داشت که آنها سیستم خودروهای الکتریکی خود را ساده کرده و سودآوری خود را در آینده افزایش خواهند داد.

در رابطه با نسل بعدی وسایل نقلیه، وی در بیانیه ای گفت: “ما اکنون عمیقا درگیر توسعه نسل دوم خودروهای برقی خود، از جمله وانت پیکاپ فول سایز برقی نسل بعدی خود هستیم. اتفاقاً خودروها شگفت انگیز هستند.”

به روز رسانی های نرم افزاری از راه دور را می توان در نسل جدید خودروهای برقی فورد انجام داد. به این ترتیب قطعات فیزیکی کمتری در خودرو گنجانده خواهد شد. بنابراین، تولید وسایل نقلیه آسان تر خواهد شد.

سه مدل بدنه را تصور کنید که هر کدام دارای پتانسیل حجم دهی به یک میلیون دستگاه هستند، تنها با تعداد انگشت شماری از ترکیبات قابل سفارش. این باعث کاهش هزینه های تولید و بهبود کیفیت می شود.”

در آینده مدل های کمتری در مقابل ما ظاهر می شود و ابزارها به طور مداوم با نرم افزار به روز می شوند.

علاوه بر این، با باتری های کوچک می توان برد بیشتری به دست آورد. علاوه بر این، از ژانویه ۲۰۲۴، فورد به عنوان بخشی از برنامه Model e، فروش خودروهای خود را به صورت آنلاین در حجم بالا و بدون موجودی آغاز خواهد کرد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×