پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لامبورگینی اینونسیبل و آتنتیکا معرفی شد
لامبورگینی اینونسیبل و آتنتیکا

لامبورگینی اینونسیبل و آتنتیکا معرفی شد

۱۴۰۱-۱۱-۱۹

لامبورگینی  اینونسیبل و آتنتیکا دو سورپرایز بزرگ از غول ایتالیایی که بر اساس پلتفرم آونتادور هستند معرفی شدند.

به گزارش مجله ماشین، لامبورگینی دوتایی اینونسیبل و آتنتیکا را معرفی می کند. اینونسیبل به عنوان یک کوپه خدمت می کند، در حالی که آتنتیکا به عنوان یک رودستر فرود خواهد آمد.

هر دو خودرو یک چیز مشترک دارند، آنها بر اساس پلتفرم آونتادور هستند که ۱۲ سال پیش با LP 700-4 اصلی عرضه شد.

اینونسیبل و آتنتیکا به عنوان ترکیبی از مدل‌های قدیمی‌تر بر اساس نشانه‌های ظاهری برگرفته از ماشین‌های مختلف ۱۲ سیلندر از جمله رونتون هستند.

لامبورگینی اینونسیبل و آتنتیکا

لازم به ذکر است که رونتون یک نسخه ویژه نسخه محدود بر اساس لامبورگینی مورسیه‌لاگو بود.

در این مرحله، برند بیان می کند که دوتایی که موضوع اخبار ما است، Veneno را نیز مثال می زند. این هیولاها از موتور ۶.۵ لیتری V12 اسنزا بهره می برند.

کوپه و رودستر بی‌نظیر در بدنه‌ای از فیبر کربن با تم سنتی شش ضلعی این شرکت عرضه می‌شود.

در حالی که اینونسیبل با رنگ Rosso Efesto خود ظاهری منحصر به فرد به خود می گیرد، آتنتیکا با نمای بیرونی Grigio Titans در خانه ما را می زند. ناگفته نماند که پانل ابزار مینیمالیستی در فضای داخلی بسیار جلب توجه میکند.

هر دو هیولا از قدرتمندترین پیکربندی V12 استفاده می کنند که تا به حال توسط غول ایتالیایی به خودروهای جاده ای داده شده است.

لامبورگینی اینونسیبل و آتنتیکا

مجموعه ای که در مورد آن صحبت می کنیم، ۷۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که از طریق یک موتور تنفس طبیعی وسط نصب شده، گیربکس هفت سرعته ISR، به سیستم چهارچرخ محرک منتقل می شود، درست مانند آنچه در Ultimae دیدیم.

می توان مثالی زد که شتاب آن از خودرو در ۲.۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید. حداکثر سرعت خودرو ۳۵۵ کیلومتر در ساعت اندازه گیری شد.

لامبورگینی هیچ اطلاعاتی از قیمت هیچ کدام از خودروها ارائه نکرده است. صحبت های پشت صحنه حاکی از گرانی آن از Ultimae یعنی بیش از ۵۰۰ هزار دلار است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×