جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » چری در راه کمک به زلزله زدگان ترکیه
چری در راه کمک به زلزله زدگان ترکیه

چری در راه کمک به زلزله زدگان ترکیه

۱۴۰۱-۱۱-۱۹

پس از فاجعه بزرگ زلزله در کشور ترکیه، چری چینی به سازمان هایی پیوست که دست یاری به سوی زلزله زدگان منطقه دراز کردند.

به گزارش مجله ماشین، رئیس چری ترکیه گفت: قلب همه کارکنان چری همیشه با مردم ترکیه یکی خواهد بود و ما بهترین آرزوهای خود را برای همه کسانی که در اثر زلزله آسیب دیده اند، اعلام می کنیم.

در ۱۷ بهمن بسیاری از زمین لرزه های بزرگ در یک روز در ترکیه رخ داد.

این زمین لرزه خسارات جانی و مالی زیادی به بار آورد زیرا عمق کانون زلزله ۲۰ کیلومتر بود و ۳۳ سکونتگاه متوسط ​​و بزرگ در ۳۰۰ کیلومتری کانون زمین لرزه وجود داشت.

رهبران ارشد چری اینترنشنال به همه کارکنان زیرمجموعه چری در ترکیه دستور داده‌اند تا تمام تلاش خود را برای رسیدگی فوری به وضعیت فاجعه و نیازهای خود انجام دهند و تجهیزات اضطراری را معادل ۱۰۰۰۰۰ دلار خریداری کنند و برای کمک به مردم آسیب‌دیده برای غلبه بر سختی‌ها به آنها کمک کنند.

بخاری، پتو، لحاف زمستانی، آب آشامیدنی، غذای آماده و غیره چری به ارزش تقریبی ۱۰۰۰۰۰ دلار است. کامیون کمکی حاوی تجهیزات اضطراری در راه کمک به زلزله زدگان ترکیه میباشد.

رئیس چری افزود وقتی یک طرف دچار مشکل است، همه طرف ها باید از آن حمایت کنند. زخم های زلزله زدگان در اسرع وقت التیام می یابد و تعداد بیشتری از مردم برای کمک دراز می کنند. قلب همه کارکنان چری همیشه با مردم ترکیه یکی خواهد بود و ما بهترین آرزوهای خود را برای همه کسانی که در زلزله آسیب دیده اند می گوییم.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×