جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » باران پنالتی از کره جنوبی برای تولیدکنندگان آلمانی!
باران پنالتی از کره جنوبی

باران پنالتی از کره جنوبی برای تولیدکنندگان آلمانی!

۱۴۰۱-۱۱-۲۳

مرسدس بنز، ب ام و و آئودی از جمله برندهایی هستند که جریمه شده اند.

به گزارش مجله ماشین، خودروهای دیزلی در واقع برای مدتی کارآمدترین و کم مصرف ترین مدل ها در صنعت بودند و اکنون می دانیم که مدل های دیزلی در بسیاری از کشورهای اروپایی ممنوع شده است.

رواج روزافزون خودروهای برقی توجه مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را به خود جلب می کند. می دانیم که در سال های گذشته، بسیاری از خودروسازان با ارقام آلایندگی در موتورهای دیزلی بازی کرده و جریمه شده اند.

اکنون طبق اخبار مرسدس بنز، ب ام و، فولکس واگن و آئودی در کره جنوبی به دلیل دستکاری در ارقام آلایندگی مدل های دیزلی با استفاده از نرم افزار جریمه شده اند.

کمیسیون تجارت عادلانه کره روز پنجشنبه اعلام کرد که چهار خودروساز با یکدیگر تبانی کرده اند که رقابت را کاهش داده و انتخاب مصرف کنندگان را محدود می کند.

چهار برند از جمله مرسدس بنز ۲۰.۷ میلیارد وون، BMW 15.7 میلیارد وون و آئودی ۶ میلیون وون جریمه شدند. این مبلغ با محاسبه دلار تقریباً ۳۳.۴۸ میلیون دلار است. از سوی دیگر فولکس واگن در بین این چهار شرکت جریمه نشد.

سال گذشته، مرسدس بنز و شرکت های شریک آن در کره جنوبی به دلیل ارقام نادرست مرتبط با آلایندگی خودروهای سواری دیزلی، ۲۰.۲ میلیارد وون جریمه شدند.

در سال ۲۰۲۱، کمیسیون اروپا فولکس‌واگن و بی‌ام‌و را به دلیل ممانعت از استفاده از فناوری کاهش آلایندگی که توسعه داده بودند، ۸۷۵ میلیون یورو جریمه کرد.

اگرچه موتورهای دیزلی کارآمد هستند، اما به سختی می توان گفت که آنها دوستدار محیط زیست هستند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×