پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تولیدکنندگان باید تا سال ۲۰۳۵ آلایندگی خود را به صفر برسانند
تولیدکنندگان باید تا سال 2035 آلایندگی خود را به صفر برسانند

تولیدکنندگان باید تا سال ۲۰۳۵ آلایندگی خود را به صفر برسانند

۱۴۰۱-۱۱-۲۶

اتحادیه اروپا تا سال 2035 خواهان یک صنعت پاک به دور از آلایندگی است، بنابراین تولیدکنندگان چقدر برای این کار آماده هستند؟

به گزارش مجله ماشین، اتحادیه اروپا امروز گام دیگری برای ممنوعیت فروش خودروهای با موتورهای بنزینی و دیزلی برداشت.

همانطور که می دانید، هنجارهای اتحادیه اروپا اکنون تولید کنندگان را به چالش می کشد. با توجه به افزایش هزینه ها به لطف یورو ۷، بسیاری از خودروسازان استفاده از موتورهای احتراق داخلی را در مدل های فشرده خود متوقف خواهند کرد. تغییر امروز خودروسازان را ملزم می کند که تا سال ۲۰۳۵ آلایندگی خود را به صفر برسانند.

البته این تنها چیزی نیست که در انتظار خودروسازان است. انتظار می رود تا سال ۲۰۳۰، انتشار گازهای گلخانه ای برای هر خودروی جدید تولید شده ۵۰ درصد و برای هر خودرو تجاری ۵۵ درصد کاهش یابد. در چند سال آینده وسایل نقلیه کاملاً بدون آلایندگی در جاده ها تردد خواهند کرد.

ممکن است سال ۲۰۳۶ طول بکشد تا شرکت هایی که ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ خودروی جدید در سال تولید می کنند تا با مقررات جدید مطابقت داشته باشند، اما سازندگانی که کمتر از ۱۰۰۰ خودرو در سال می فروشند از این قوانین مستثنی خواهند شد.

برندها مدل های برقی و باتری دار و همچنین مدل های پیل سوختی هیدروژنی و سوخت مصنوعی تولید می کنند. بنابراین، بسیاری از تولیدکنندگان قادر خواهند بود به جای محکوم کردن مشتریان به یک گزینه، جایگزین های متفاوتی را به مشتریان ارائه دهند.

وقتی صحبت از سوخت مصنوعی به میان می آید، برندی که بیشتر می شنویم پورشه است. این خودروساز آلمانی که در ماه های گذشته یک کارخانه در شیلی برای تولید سوخت مصنوعی افتتاح کرده است، به نظر نمی رسد که مایل به خاموش شدن مدل های اسپرت خود نباشد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 1.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×