جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس میباخ S580e با طراحی باشکوه معرفی شد
مرسدس میباخ S580e

مرسدس میباخ S580e با طراحی باشکوه معرفی شد

۱۴۰۱-۱۱-۲۶

این خودرو اولین خودروی هیبریدی قابل شارژ برند میباخ خواهد بود.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آلمانی مرسدس بنز مدل هیبریدی شارژی میباخ S580e را معرفی کرد. این وسیله نقلیه که اولین خودروی هیبریدی قابل شارژ تحت برند مایباخ است، ابتدا در بازار چین به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، مدل پلاگین هیبریدی نسخه استاندارد سری S از سال ۲۰۲۰ به فروش می رسد.

واحد قدرت این خودرو یک موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی بنزینی از مرسدس بنز است. این موتور به تنهایی می تواند ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور الکتریکی می تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. موتور الکتریکی و موتور بنزینی، این واحد در مجموع ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور در مرسدس بنز S580e تولید می کند.

مرسدس میباخ S580e

مرسدس بنز اعلام کرد که مایباخ S580e می‌تواند در ۵.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو در حالت برقی ۱۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام شد.

می توانید وسیله نقلیه را با یک شارژر DC 60 کیلوواتی شارژ کنید. به این ترتیب می توانید باتری خودرو را تنها در ۳۰ دقیقه شارژ کنید. با توجه به مقادیر WLTP، این وسیله نقلیه با یک بار شارژ می تواند مسافت ۱۰۰ کیلومتری را ارائه دهد. همچنین دارای باتری ۲۸ کیلووات ساعتی است. مایباخ همچنین اظهار داشت که با پلاگین هیبریدی، اضافات مختلفی را به خودرو اضافه کرده است. قیمت خودرو در حال حاضر مشخص نیست.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×