سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس واگن توارگ فیس لیفت شده معرفی شد + تصاویر
فولکس واگن توارگ فیس لیفت شده

فولکس واگن توارگ فیس لیفت شده معرفی شد + تصاویر

۱۴۰۱-۱۱-۲۷

فولکس واگن خودروساز آلمانی پس از پایان تولید مدل فایتون، نسل فعلی توارگ را به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی کرد و عرضه این خودرو در ماه می انجام خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، در حالی که این شرکت بسیاری از مدل‌ها را با نسل‌های جدید جایگزین می‌کند، اما در حال آماده شدن برای ساخت مدل پرچم‌دار اس یو وی خود است. این برند تصاویری از نسخه آزمایشی این خودرو را منتشر کرده است.

فولکس واگن توارگ فیس لیفت شده

به طور کلی وقتی به خودرو نگاه می کنیم می بینیم که نسخه R است. می بینیم که این وسیله نقلیه دارای نوار LED در مدل های جدید خود از جمله Atlas و Atlas Cross Sport است. به این ترتیب خودرو شیک تر به نظر می رسد. اگرچه لوگوی فولکس‌واگن در پشت روشن می‌شود، اما انتظار داریم چراغ‌های عقب با یک نوار LED همراه با آرایش ترکیب شوند.

علاوه بر این چرخ  ۲۱ اینچ به خودرو اضافه می شود. اکنون یک سنسور نصب شده در سقف برای اندازه گیری وزن نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم در دسترس است که برای تنظیم خودکار سیستم کنترل پایداری الکترونیکی اضافه شده است.

فولکس واگن توارگ فیس لیفت شده

هم سیستم تعلیق بادی استاندارد و هم سیستم تعلیق بادی اختیاری بازنگری شده اند، در حالی که نسخه محور عقب فقط در مدل های غیر R موجود است.

از دیگر مزایای آن می توان به انواع سیستم های امنیتی و ضد سرقت اشاره کرد. با این حال، واحد محبوب ۳.۰ لیتری V6 TDI همچنان در پیکربندی قدرتمندتر با قابلیت تولید ۲۳۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور و همچنین تولید ۲۸۶ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور عرضه خواهد شد. موتور ۳.۰ لیتری V6 بنزینی ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

در بخش الکتریکی، توارگ هیبریدی ۳۸۱ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد. در توارگ R توارگ می توان ۴۵۶ اسب بخار قدرت و ۷۰۲ نیوتن متر گشتاور تولید کرد. هر دو مدل هیبریدی دارای یک باتری لیتیوم یونی ۱۴.۳ کیلووات ساعتی هستند که برد الکتریکی مشابهی را با مدل های قبل از ساخت ارائه می دهد. این دستگاه می تواند بردی کمتر از ۵۰ کیلومتر را ارائه دهد.

تمامی نسخه‌های توارگ با چهار چرخ متحرک استاندارد ۴Motion و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مانند قبل عرضه خواهند شد. این خودرو در براتیسلاوا، اسلواکی، به همراه سایر شاسی بلندهای بزرگ مورد استفاده در پلت فرم MLB، به تولید خود ادامه خواهد داد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×