جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز قصد دارد یک کلاس G جمع و جور تولید کند
2012 Mercedes Ener-G-Force Concept

مرسدس بنز قصد دارد یک کلاس G جمع و جور تولید کند

۱۴۰۱-۱۱-۳۰

این خودرو می تواند هم برقی و هم احتراق داخلی باشد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آلمانی مرسدس بنز خودروی مفهومی خود به نام Ener-G-Force را زمانی که تقویم ها سال ۲۰۱۲ را نشان می دادند معرفی کرد. در آن زمان صحبت از این بود که آیا کلاس G در سال ۲۰۲۵ ظاهر می شود یا خیر. با این حال، اکنون می دانیم که این وسیله نقلیه همچنان کاملاً الکتریکی خواهد بود. علاوه بر این خودرو، مرسدس بنز می خواهد یک کلاس G کوچک نیز تولید کند.

به گفته روزنامه آلمانی تجاری Handelsblatt، مدیر عامل این شرکت، اولا کالنیوس، می خواهد یک کلاس G کوچک را در سال ۲۰۲۶ روانه بازار کند. بر اساس این گزارش، نام این خودرو GLG نخواهد بود و از نظر مکانیکی مشابه G کلاس واقعی نخواهد بود. این بر روی پلت فرم MMA که این شرکت در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد ساخته خواهد شد و پسرعموهای فنی نسل بعدی CLA/CLA Shooting Brake، GLA و GLB خواهد بود.

در واقع می توان فورد برونکو و برونکو اسپرت را مثال زد. در مقایسه با مرسدس بنز کلاس G کلاس، خودرویی که به زمین نزدیکتر است و عملکرد ضعیفی در شرایط خارج از جاده خواهد داشت، به عنوان یک کراس اوور جای خود را در این سری خواهد گرفت.

پلت فرم MMA فقط برای خودروهای برقی نیست. این ممکن است به این معنی باشد که خودرو هم کاملا الکتریکی و هم احتراق داخلی خواهد بود. پلت فرم MMA در خودروهایی با طول حداقل ۴.۵ متر مورد استفاده قرار می گیرد و شارژ سریع، باتری های خوب و نرم افزار MB.OS جدید را در اختیار خودروها قرار می دهد. همچنین از ۸۰۰ ولت پشتیبانی خواهد کرد.

کلاس G کوچکی که بر روی پلتفرم ساخته خواهد شد و از تجربیات به دست آمده در زمینه آیرودینامیک در طول توسعه کانسپت Vision EQXX بهره خواهد برد، طراحی جعبه ای شکلی مانند برادر بزرگتر خود خواهد داشت.

2012 Mercedes Ener-G-Force Concept

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×