جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تولید ب‌ام‌و ۳.۰ CSL در ماه های آینده آغاز خواهد شد
تولید ب‌ام‌و 3.0 CSL

تولید ب‌ام‌و ۳.۰ CSL در ماه های آینده آغاز خواهد شد

۱۴۰۱-۱۲-۰۱

 ب ام و با احیای 3.0 CSL، خودروی نمادین دهه 1970افتخار بخش M، که سال گذشته 50 سالگی خود را جشن گرفت، تولید خود را در کارخانه دینگولفینگ ، جایی که خاص ترین خودروهای خود را تولید می کند، آغاز خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، معتبرترین و مهم ترین مدل های بی ام و در دینگولفینگ تولید می شوند. مدل های M4 کوپه و کانورتیبل، M5 و M8 کوپه، کانورتیبل و گرند کوپه برخی از آنها هستند. ب ام و در سال گذشته ۵۰۰۰۰ خودرو M را در دینگولفینگ تولید کرد.

ب ام و قصد دارد در ماه های آینده حدود ۱۰۰۰ ب‌ام‌و ۳.۰ CSL تولید کند. می دانیم که ۳.۰ CSL در همان منطقه ای که M4 GT4 تولید شده است مونتاژ می شود. متخصصان از جزئیات رنگ و طراحی خودرو مراقبت خواهند کرد. پانل های جانبی، سپرهای جلو و عقب به خودرو در تاسیسات ب ام و در Landshut اضافه خواهند شد.

کار نهایی در کارگاه صنایع دستی ب ام و در Moosthenning انجام خواهد شد. تیمی متشکل از ۳۰ متخصص مجرب قطعات داخلی، بدنه و شاسی را مونتاژ می کنند. تولید این مدل بسیار خاص از BMW از ابتدا تا انتها ۱۴ روز طول می کشد.

کریستوف شرودر مدیر کارخانه دینگولفینگ ، بیان داشت: من مفتخرم که وظیفه تولید چنین خودروی نمادینی را بر عهده دارم. ما در اینجا تعداد زیادی مدل مختلف تولید می‌کنیم، از مدل‌های تمام الکتریکی BMW i گرفته تا مدل‌های M با کارایی بالا.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×