پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رنگ‌های جدید XM را ب‌ام‌و معرفی کرد
رنگ‌های جدید XM

رنگ‌های جدید XM را ب‌ام‌و معرفی کرد

۱۴۰۱-۱۲-۰۲

ارائه بسته‌های رنگی با فناوری ویژه به مشتریان هدف ب ام و است که در تجهیزات استاندارد موجود نیست.

به گزارش مجله ماشین، اکنون گزینه های رنگی خاصی برای BMW XM وجود دارد و این گزینه های رنگی برای کاربران ب ام و که می خواهند وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنند از آوریل آینده در دسترس خواهند بود.

BMW Individual Urban Green ما را به یاد رنگ سبز استتاری موجود در خودروهای نظامی می اندازد و طراحی تهاجمی مدل XM را بیشتر تقویت می کند.

علاوه بر این، رنگی که BMW Individual Anglesey Green Metalic نامیده می شود در واقع نسخه کمی تیره تر از سبز شهری است. این رنگ باعث می شود که خودرو با ابهت و شیک تر به نظر برسد.

مدل XM در واقع دومین مدل تولید شده پس از M1 است که کاملاً در انحصار بخش M است. این خودرو که در حال حاضر با یک واحد V8 با تنها ۴.۴ لیتر عرضه شده است، دارای ارزش های جدی مانند ۶۴۴ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور است. علاوه بر این، این خودرو در ۴.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می رسد.

مدل XM که با قیمت کمی بیش از ۱۵۹ هزار دلار به مصرف کنندگان عرضه می شود، در صورت خرید با تمامی سخت افزارها، قیمتی معادل ۱۶۸ هزار و ۳۹۵ دلار دارد.

XM به عنوان جدیدترین و قدرتمندترین مدل SUV BMW، با طراحی وحشیانه و خودروی عملکرد محور خود مطمئناً در ذهن دوستداران BMW و علاقه مندان به خودرو قرار خواهد گرفت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×