جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز مدل کامپکت جدید خود را اواخر امسال به نمایش خواهد گذاشت
مرسدس بنز مدل کامپکت جدید خود را اواخر امسال به نمایش خواهد گذاشت

مرسدس بنز مدل کامپکت جدید خود را اواخر امسال به نمایش خواهد گذاشت

۱۴۰۱-۱۲-۰۲

انتظار می رود این خودرو در سال 2024 وارد تولید شود.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آلمانی مرسدس بنز تصویر تیزر خودرویی شبیه به CLA را که در سال ۲۰۲۴ تولید خواهد شد، در نشست استراتژی خود در سال گذشته به اشتراک گذاشت.

جزئیات در تصویر مشخص نبود که نمایانگر شبح خودرو بود و ما را بسیار کنجکاو کرد. البته طبق آخرین گزارش ها، تیزر جامع تری در اواخر سال جاری ساخته خواهد شد.

طبق مصاحبه ای که مدیر عامل این شرکت انجام داده است، این برند در آینده مدل های جمع و جور نیز خواهد داشت.

این مدل ها از نظر طراحی و کیفیت قادر خواهند بود بسیاری از الزامات را برآورده کنند. مدیرعامل در ادامه اظهارات خود گفت که در اواخر سال جاری می‌توان جزئیاتی از وضعیت این خودروها را مشاهده کرد.

مدل جمع و جور، که اولین وسیله نقلیه ای خواهد بود که از معماری مدولار مرسدس (MMA) استفاده می کند، انتظار می رود هم احتراق داخلی و هم الکتریکی باشد. این خودرو یکی از مدل های پایه این شرکت خواهد بود. در آینده تنها CLA، CLA Shooting Brake، GLA و GLB در این سری معرفی خواهند شد.

بدیهی است که با این خودرو، مدل های پایه با معماری جدید نیز معرفی خواهند شد. اگرچه این خودروها از نظر فنی بهتر از خودروهای قدیمی هستند، اما انتظار می‌رود افزایش قیمت‌ها نیز وجود داشته باشد. انتظار می‌رود معماری نرم‌افزار MB.OS جدید در خودروها قرار گیرد که انتظار می‌رود از مدل Vision EQXX الهام گرفته شود. از سال ۲۰۲۴، مرسدس بنز قصد دارد به تدریج برند EQ را حذف کند و از نامگذاری کلاسیک آن استفاده کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×