چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آلپاین با مدیر سابق تحقیق و توسعه فراری قرارداد امضا می کند
آلپاین

آلپاین با مدیر سابق تحقیق و توسعه فراری قرارداد امضا می کند

۱۴۰۱-۱۲-۰۳

آلپاین که خودروهای لوکس و محور رنو فرانسوی را تولید می کند، فیلیپ کریف مدیر سابق تحقیق و توسعه فراری و مدیر ارشد فنی آلفارومئو را منتقل کرد.

به گزارش مجله ماشین، کریف که در ۶ مارس به آلپاین فرانسه می‌پیوندد، مسئولیت توسعه مدل‌های بسیار موفق و مهمی مانند آلفارومئو جولیا و فراری ۴۵۸ Speciale را بر عهده دارد. سووانی آنگ معاون عملکرد محصول در آلپاین، با کریف کار خواهد کرد و همچنین در هیئت مدیره آلپاین حضور خواهد داشت.

آلپاین یک برند خودروی اسپرت و همچنین خط تولیدی با هدف مدل‌های لوکس و اسپرت مانند پورشه کاین، پورشه کیمن و پورشه ماکان خواهد داشت.

لوران روسی، مدیرعامل این برند فرانسوی که قصد دارد مدل‌های شاسی‌بلند الکتریکی و لوکس را با معماری مشابه لوتوس تولید کند، اعلام کرد که در سال‌های ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ یک SUV جدید و الکتریکی در معماری توسعه‌یافته برای Lotus Eletre تولید خواهد کرد.

آلپاین قصد دارد سالانه ۱۵۰۰۰۰ وسیله نقلیه با مدل های SUV لوکس و الکتریکی در ایالات متحده بفروشد. برای تولیدکننده ای که در مجموع ۳۵۴۶ خودرو در سال ۲۰۲۲ می فروشد، فروش ۱۵۰۰۰۰ خودرو در سال به معنای فروش ۴۲ برابر بیشتر از فروش خودرو در سال ۲۰۲۲ است.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×