چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شاید هیوندای پروژه تولید سوپراسپرت خود را کنار گذاشته باشد
Hyundai

شاید هیوندای پروژه تولید سوپراسپرت خود را کنار گذاشته باشد

۱۴۰۱-۱۲-۰۴

ممکن است در آینده نزدیک شاهد یک رقیب NSX از برند کره جنوبی باشیم!

به گزارش مجله ماشین، در سپتامبر سال گذشته، آلبرت بیرمن، رئیس سابق بخش N هیوندای که با خودروهای پرفورمنس سروکار دارد، اعلام کرد که این برند کره‌ای در حال کار بر روی مدلی با موتور وسط است که می‌تواند قوی‌ترین عضو خانواده مدل‌های پرفورمنس باشد. بیرمن در اظهارات بعدی خود گفت که این مدل موتور وسط که روی آن کار می شد تولید نخواهد شد.

در نمایشگاه بین‌المللی خودروی این هفته کانادا، هاک سو ها، مدیر طراحی هیوندای، فاش کرد که سرنوشت خودروی موتور وسط و متمرکز بر عملکرد آن هنوز مشخص نشده است. به طور خلاصه، برند کره جنوبی همچنان تمایل به تولید یک خودروی فوق العاده دارد.
وی افزود، ما به تلاش خود ادامه می دهیم، اما نمی دانیم در چه مقطعی می توانیم آن را از نظر اقتصادی مقرون به صرفه کنیم. آیا برنامه ریزی محصول را انجام می دهیم یا در کدام بازارها آن را به مصرف کنندگان عرضه خواهیم کرد؟ در حال حاضر، پاسخ به چنین سوالاتی هنوز در هوا باقی مانده است.
طبق اظهارات قبلی رئیس سابق بخش N، هیوندای یک مدل عملکردی درست مانند NSX هوندا خواهد داشت. هنوز تصمیم نهایی در مورد قوای محرکه این خودرو وجود نداشت.
بیرمن این خودرو را Car Chairman’s Car نامید و انتظار می رفت هزینه تولید آن بیش از ۱۵۰۰۰۰ دلار باشد. به احتمال زیاد این پروژه به دلیل هزینه تولید بیش از ۱۵۰۰۰۰ دلار، البته برای مدت کوتاهی متوقف شد.
ما عاشقان خودرو دوست داریم یک ابرخودرو از هیوندای را ببینیم.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×