جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و X5 M و X6 M  کامپتیشن معرفی شد
ب‌ام‌و X5 M و X6 M کامپتیشن

ب‌ام‌و X5 M و X6 M  کامپتیشن معرفی شد

۱۴۰۱-۱۲-۰۴

ب‌ام‌و X5 M و X6 M  کامپتیشن روز گذشته معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، مدل های اس‌یو‌وی لوکس ب ام و X5 و X6 معرفی شدند. اکنون به بررسی این مدل های اس‌یو‌وی لوکس می پردازیم.

بیایید نگاهی بیندازیم که مدل‌های ب‌ام‌و X5 M و X6 M  کامپتیشن که روز گذشته معرفی شدند برای ما چه چیز هیجان انگیزی دارند.

اول از همه، ب‌ام‌و X5 M و X6 M  کامپتیشن که به عنوان نسخه های پرفورمنس هر دو مدل X5 و X6 معرفی شدند، از یک واحد ۴.۴ لیتری biturbo استفاده می کنند.

علاوه بر این موتور ۸ سیلندر V شکل، سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی که نوسازی مدل های پرفورمنس را امکان پذیر می کند، می تواند ۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۹۹ نیوتن متر گشتاور در هر دو مدل تولید کند.

ب‌ام‌و X5 M و X6 M کامپتیشن

مقادیر قدرت و گشتاور مدل های X5 M Competition و X6 M Competition که به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز هستند در هر دو مدل ثابت مانده است.

واحد هیبریدی ملایم و ۴.۴ لیتری توربو در قلب ب‌ام‌و X5 M و X6 M  کامپتیشن در مجموع ۶۱۷ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ترکیب شود.

ب ام و می گوید که سیستم هیبریدی ملایم تاثیر مثبتی بر عملکرد هر دو شاسی بلند دارد و از نظر کارایی سهم زیادی دارد.

علاوه بر این، ۳.۷ ثانیه طول می کشد تا خودروها از نقطه توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسند. حداکثر سرعت هر دو مدل ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت است، اما اگر پکیج M Driver را خریداری کنید، حداکثر سرعت شما می تواند تا ۱۸۵ کیلومتر در ساعت برسد.

قیمت مدل های اس‌یووی لوکس ب‌ام‌و X5 M و X6 M  کامپتیشن به ترتیب از ۱۲۳۲۹۵ دلار و ۱۲۸۱۹۵ دلار شروع می شوند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×