پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر کابین مرسدس E کلاس ۲۰۲۴ منتشر شد
کابین مرسدس E کلاس 2024

تصاویر کابین مرسدس E کلاس ۲۰۲۴ منتشر شد

۱۴۰۱-۱۲-۰۴

این سدان لوکس با کد W214 با کابینی پر از صفحه نمایش عرضه می شود.

به گزارش مجله ماشین، لازم به ذکر است که تصاویری که در اینجا مشاهده می کنیم بسیار شبیه به کابین EQE در مرحله اول است.

E-Class جدید همچنین از بالای صفحه ابزار، جایی که دوربین سلفی/فیلم اضافه شده است، عبور نمی کند. با این حال، باید تأکید کرد که صفحه نمایش دیگری در سمت سرنشین خوشه ابزار با هزینه اضافی به عنوان بخشی از Superscreen MBUX ارائه می شود که آن را نیز ترکیب می کند. دوربینی که در مورد آن صحبت می کنیم فقط زمانی کار می کند که وسیله نقلیه ثابت باشد، بنابراین می توان از آن برای گرفتن عکس و فیلم یا برای کنفرانس های ویدئویی از طریق Zoom یا Webex استفاده کرد.

E-Class 2024 حرکات چشم را ردیابی می کند تا تشخیص دهد که آیا راننده به صفحه نمایش سمت راست داشبورد نگاه می کند یا خیر. صفحه سوم فوق الذکر دارای فناوری به نام فناوری کنترل نور دوگانه است تا از مشاهده فیلم ها به صورت جانبی توسط راننده جلوگیری کند.

کابین مرسدس E کلاس 2024

امکانات به این محدود نمی شود، یک دوربین نیز در خودرو وجود دارد که حرکات چشم راننده را ضبط می کند تا تشخیص دهد که آیا آنها به صفحه سرنشین نگاه می کنند یا خیر. روشنایی صفحه را می توان کاهش داد تا برای راننده کمتر دیده شود و حواس پرتی به حداقل برسد. در واقع، سرنشین جلو می تواند به راحتی محتوا را حتی زمانی که صفحه نمایش کم نور است، مشاهده کند.

مرسدس با قرار دادن TikTok و Angry Birds در MBUX تضمین می‌کند که لحظه‌ای از سرگرمی را از دست نمی‌دهیم. چیزی که ما را بیشتر در مورد کابین E-Class 2024 هیجان زده می کند، روشنایی محیط فعال است که با سیستم صوتی کار می کند تا به طور خودکار نور را به ضرب آهنگ آهنگ تغییر دهد.

مرسدس کلاس E جدید را به احتمال زیاد در بهار به طور رسمی معرفی کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×