جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اوتلندر رالی آرت معرفی شد
اوتلندر رالی آرت

اوتلندر رالی آرت معرفی شد

۱۴۰۱-۱۲-۰۶

میتسوبیشی می داند که چگونه ذهن دوستداران خودرو را به دست بیاورد. حتی نام رالی آرت هم کافی است تا ما را به وجد بیاورد!

به گزارش مجله ماشین، اگر برندی وجود داشته باشد که هیجان و نفس تازه ای را به هر بخش وارد کند، آن میتسوبیشی است. بر اساس گزارش منتشر شده، میتسوبیشی ممکن است در حال کار بر روی نسخه رالی آرت از مدل افسانه ای اس یو وی اوتلندر باشد.

اوتلندر رالی آرت

میتسوبیشی نه تنها با تغییرات ظاهری، بلکه با تغییرات جدی در زیر کاپوت، اوتلندر را به یک مدل کاملاً رالی آرت تبدیل خواهد کرد. علاوه بر ظاهر تهاجمی، اوتلندر رالی آرت دارای سیستم تعلیق سفت‌تر و برخی تغییرات مکانیکی خاص خواهد بود. این در حالی است که در زیر کاپوت به احتمال زیاد یک واحد هیبریدی قابل شارژ از برند ژاپنی وجود خواهد داشت.

اوتلندر رالی آرت

واحد هیبریدی در قلب اوتلندراستاندارد ۲۴۸ اسب بخار قدرت با پشتیبانی از موتور الکتریکی ارائه می دهد. بر اساس این گزارش، نسخه رالی آرت ۲۸۶ اسب بخار قدرت خواهد داشت. هیچ اطلاعاتی از داده های گشتاور نسخه رالی آرت اوتلندر داده نشده است و به راحتی می توان گفت که اگر مدل استاندارد اوتلندر ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشیم، این مقدار افزایش خواهد یافت.

اوتلندر رالی آرت

علاوه بر این، نمی دانیم که آیا میتسوبیشی تغییرات مکانیکی در موتور ۲.۴ لیتری احتراق داخلی ایجاد می کند یا قدرت موتور الکتریکی را افزایش می دهد. مدل استاندارد اوتلندر دارای دو موتور الکتریکی ۸۵ کیلووات در جلو و ۱۰۰ کیلووات در عقب است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×