جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پژو ۵۰۸ و ۵۰۸ SW فیس لیفت معرفی شد
پژو 508 و 508 SW فیس لیفت

پژو ۵۰۸ و ۵۰۸ SW فیس لیفت معرفی شد

۱۴۰۱-۱۲-۰۶

دقیقا 5 سال از معرفی 508 خوش تیپ پژو می گذرد.

به گزارش مجله ماشین، مدل سدان که پنجمین سال حضور خود را در بازار به پایان رساند، برای سال ۲۰۲۳ تحت یک عملیات زیبایی شناختی جزئی قرار گرفت. این سازنده فرانسوی که در ماه های گذشته تصاویری از این وسیله نقلیه را منتشر کرده بود، این بار مدل فیس لیفت شده‌اش را به صورت رسمی معرفی کرده است.

پرچمدار سازنده فرانسوی لوگوی جدید شیر را دریافت کرده است. نمای جلوی ۵۰۸ که بسیار تهاجمی تر از قبل به نظر می رسد، بیشتر این تغییر را مدیون طراحی جلوپنجره جدید است. مجموعه چراغ‌های جلو که بسیار نازک‌تر شده‌اند، ظاهری تیز را نیز تضمین کرده‌اند.

پژو 508 و 508 SW فیس لیفت

می توان مشاهده کرد که این جو تهاجمی در عقب نیز ادامه دارد. درابتدا توجه به چرخ های آلیاژی ۱۸ اینچی جدید جلب می شود. فیس لیفت شده ۵۰۸ اکنون در ۷ رنگ مختلف قابل خریداری است.

وقتی وارد کابین می شویم، طراحی نمادین i-Cockpit پژو از ما استقبال می کند. اما نوآوری هایی نیز در این طراحی وجود دارد. به عنوان مثال، خانواده جدید ۵۰۸ دارای صفحه ابزار دیجیتال بسیار مدرن تری است. از سوی دیگر، سیستم اطلاعات سرگرمی با سخت افزار نسل جدید مانند کنترل صوتی و به روز رسانی از راه دور ارائه می شود.

هیچ تغییری در گزینه های موتور وجود ندارد. خانواده ۵۰۸ همچنان از موتورهای ۱.۲ لیتری PureTech و ۱.۵ لیتری BlueHDi استفاده خواهند کرد. چشمگیرترین مدل، مدل هیبریدی خواهد بود که از دست پژو اسپورت مهندسی شده بیرون آمده است. مدل هیبریدی قابل شارژ قادر به تولید ۳۶۵ اسب بخار خواهد بود.

خانواده هیبریدی که گزینه های ۱۸۰ و ۲۲۵ اسب بخاری نیز خواهند داشت، از باتری ۱۲.۴ کیلووات ساعتی محافظت می کنند. فیس لیفت ۵۰۸ تا ژوئن ۲۰۲۳ در اروپا به فروش می رسد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 1.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×