جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » گلکسی خط تولید جدید جیلی معرفی شد
گلکسی

گلکسی خط تولید جدید جیلی معرفی شد

۱۴۰۱-۱۲-۰۶

جیلی با خط تولید جدیدی از خودروهای برقی درجه یک به نام گلکسی وارد صحنه شده است.

به گزارش مجله ماشین، این برند چینی قصد دارد در دو سال آینده در مجموع هفت مدل در این سری داشته باشد و سه مدل از آنها می خواهند در سال ۲۰۲۳ ظاهر شوند.

مدل های هیبریدی قابل شارژی که در بالا به آنها اشاره کردیم به عنوان اولین محصولات از سری گلکسی شناخته می شوند. می دانیم که L7 به عنوان یک SUV در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ وارد چین می شود و سدان L8 نیز در سه ماهه سوم به آن ملحق می شود. از سوی دیگر گلکسی E8 با عنوان اولین مدل تمام الکتریکی این سری، در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

برای ما بسیار جالب بود که هیچ توضیحی در مورد مفهوم Light در اظهارات جیلی ارائه نشده است. اگر چیزی وجود داشته باشد که از تریلر منتشر شده قبلی این خودرو می دانیم، این است که احتمالاً معماری تجربه پایدار خودروساز را ارائه می دهد که آن را با محصولات دیگر برندهای متعلق به جیلی مانند Volvo، Polestar، Lotus و Zeekr مرتبط می کند.

geely

مدل های هیبریدی قابل شارژ این برند دارای پیشرانه NordThor 8848 جیلی هستند. اگرچه این شرکت جزئیاتی در این زمینه ارائه نکرده است، اما ما فکر می کنیم که تنظیماتی که ذکر کردیم شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۵ ثانیه است و در مجموع می تواند به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. برد کلی این وسیله نقلیه می تواند به ۱۳۷۰ کیلومتر برسد.

جیلی از افزودن این نکته غافل نمی شود که تمامی خودروهای گلکسی از آخرین فناوری این برند بهره مند خواهند شد. از این توضیحات متوجه شدیم که سیستم ایمنی باتری Aegis را در همه جا خواهیم دید که از بسته باتری در هنگام برخورد مستقیم محافظت می کند و از نشت حرارتی جلوگیری می کند. در کنار این، سیستم عامل گلکسی N را نیز مشاهده خواهیم کرد که می تواند در ۰.۵ ثانیه آماده کار شود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×