پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس واگن دارایی های خود را در روسیه می‌فروشد
فولکس واگن دارایی های خود را در روسیه می‌فروشد

فولکس واگن دارایی های خود را در روسیه می‌فروشد

۱۴۰۱-۱۲-۱۳

فولکس واگن ممکن است امکانات و دارایی خود را به یک شبکه نمایندگی در روسیه منتقل کند.

به گزارش مجله ماشین، صنعت خودروسازی در روسیه به دلیل جنگ دچاراختلال شده است. بسیاری از شرکت‌ها فروش خودرو به روسیه را متوقف کردند و همچنین تولید را در کارخانه های موجود خود متوقف کردند. فولکس واگن و وزارت صنعت روسیه اعلام کرده‌اند که Avilon، شبکه نمایندگی‌ها در روسیه، یک کارخانه را خریداری خواهد کرد. علاوه بر این، هنوز تصمیمی در مورد فروش کارخانه خودروسازی کالوگا واقع در جنوب مسکو گرفته نشده است.

روزنامه RBC مستقر در مسکو چهارشنبه گذشته اعلام کرد که گروه نمایندگی Avilon یکی از کارخانه های فولکس واگن را خریداری خواهد کرد.

یک منبع نزدیک به این موضوع به رویترز گفت که دو شرکت مایل به خرید این کارخانه هستند و Avilon و AFK Sistema می توانند دارایی های فولکس واگن را در روسیه خریداری کنند.

فولکس واگن کارخانه خود را که ظرفیت تولید ۲۲۵۰۰۰ خودرو در سال را دارد در سال ۲۰۰۷ افتتاح کرد. این کارخانه به دلیل تحریم روسیه توسط کشورهای غربی دچار اختلالاتی در زنجیره تامین شده بود.

فولکس واگن ممکن است بخواهد دارایی های خود در روسیه را به یک شرکت محلی منتقل کند.

به نظر می رسد که یک تجارت محلی می تواند به تولید خودرو در این کارخانه ادامه دهد، زیرا بسته شدن کامل چنین کارخانه ای اتلاف عظیم منابع خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×