جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فیس لیفت فولکس واگن ID.3 چه تغییراتی کرده است؟
نسل دوم ID.3

فیس لیفت فولکس واگن ID.3 چه تغییراتی کرده است؟

۱۴۰۱-۱۲-۱۳

تقریباً 2.5 سال از معرفی خودروی الکتریکی ID.3 فولکس واگن می گذرد. این برند آلمانی ID.3 را ساخته است که یکی از پایه های خانواده EV است.

به گزارش مجله ماشین، با نگاهی به فضای داخلی و خارجی، ممکن است در یافتن جزئیات تغییر یافته مشکل داشته باشید، اما به گفته فولکس واگن، این نسل دوم ID.3 است.

از نظر استایل، ما شاهد هیچ تغییر چشمگیری در ID.3 نیستیم، اما احساس “بازسازی” در خودرو وجود دارد. از بیرون، چشمگیرترین عنصر طراحی، دریچه های هوای بزرگ شده و سپر جلو است که ID.3 را تهاجمی تر نشان می دهد.

نسل دوم ID.3

علاوه بر این، کاپوت ID.3 اکنون بلندتر به نظر می رسد. دلیل این امر این است که دیگر از نوار مشکی زیر شیشه جلو استفاده نمی شود.

وقتی به سمت داخل حرکت می کنیم، داخلی بسیار شبیه به ID.3 قبلی را می بینیم. فولکس‌واگن به بازخورد مشتریان اهمیت می‌دهد و نسل دوم ID.3، اولین عضو خانواده ID، به این بازخوردها گوش داد. فضای داخلی خودرو اکنون دارای مواد نرم تری است.

این خودرو مجهز به صفحه کیلومتر ۵.۳ اینچی، سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۲ اینچی نیز می‌باشد تا نیازهای  خود را برآورده کند. سیستم اطلاعات سرگرمی اکنون با نوار اطلاعات بالای صفحه قادر است اطلاعات واضح تری را به راننده بدهد.

 

فیس لیفت فولکس واگن ID.3

فیس لیفت ID.3 با موتور الکتریکی که روی محور عقب خود قرار داردف، می تواند ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. بسته‌های باتری ۵۸ و ۷۷ کیلووات ساعتی همچنان در نسل دوم ID.3 ارائه می‌شوند.

ID.3 Pro S، نسخه برد بالاتر ID.3، می تواند بردی تا ۵۶۴ کیلومتر را ارائه دهد. ID.3 Pro، عضو میانی خانواده ID.3، ۴۲۶ کیلومتر برد دارد.

این خودرو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به فروش می رسد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×