پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کانسپت جدید لانچیا در راه است
کانسپت Pu+Ra Zero

کانسپت جدید لانچیا در راه است

۱۴۰۱-۱۲-۱۳

کانسپت جدید لانچیا در ماه آوریل رونمایی می‌شود. لانچیا با 116 سال سابقه، با برنامه ریزی عالی به آینده می نگرد.

به گزارش مجله ماشین، همانطور که در اخبار قبلی خود اشاره کردیم، این شرکت به کار فشرده خود برای ارائه سه وسیله نقلیه جدید ادامه می دهد. اکنون لانچیا قصد دارد در هفته طراحی میلان در ماه آوریل کانسپت جدیدی را معرفی کند.

در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد کانسپت جدید لانچیا وجود ندارد. یادآور می‌شویم که در ماه نوامبر، این برند اطلاعات بسیار رضایت‌بخشی در مورد کانسپت Pu+Ra Zero ارائه کرد. یک چراغ Y شکل در جلوی خودرو وجود داشت، در حالی که در عقب چراغ‌های گردی با الهام از Stratos وجود داشت.

کانسپت Pu+Ra Zero

زمانی که تاریخ ها سال ۲۰۲۴ را نشان دهند، یپسیلون به عنوان یکی از وسایل نقلیه جدید لانچیا به دنیای ما سلام خواهد کرد. این خودرو همچنین دارای یک پیشرانه تمام الکتریکی خواهد بود و دارای یک مجموعه نورپردازی Y شکل مشابه دماغه کانسپت Pu+Ra Zero خواهد بود. یک نکته کوچک: لانچیا در سال ۲۰۲۶ یک مدل پرچمدار جدید را نیز ارائه خواهد کرد.

سرانجام در سال ۲۰۲۸، جانور جدیدی به نام دلتا از لانچیا خواهد آمد. این وسیله نقلیه که قصد دارد به عنوان یک خودروی الکتریکی وارد زندگی شود، یکی از مهمترین نقش ها را در تبدیل شدن لانچیا به یک برند تمام الکتریکی از همان سال ایفا خواهد کرد. البته در این مرحله باید تاکید کنیم که Lancia قصد دارد برندی با بالاترین درصد مواد بازیافتی در Stellantis باشد. به همین ترتیب، نیمی از چیزهایی که مسافران در داخل وسایل نقلیه با آنها در تماس هستند، از مواد سازگار با محیط زیست ساخته خواهند شد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 2.33

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×