شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تمرکز فورد بر روی خودروهای تمام الکتریکی
فورد کوگا

تمرکز فورد بر روی خودروهای تمام الکتریکی

۱۴۰۱-۱۲-۱۵

فورد نمی‌خواهد مدل‌های شاسی بلند احتراق داخلی دو ردیفه تولید کند، همچنین اخیراً اهمیت زیادی به خودروهای الکتریکی می دهد.

به گزارش مجله ماشین، این برند که بسیاری از مدل‌های خود را به مدل‌های کاملاً الکتریکی تبدیل کرده و طیف محصولات خود را متنوع کرده است، می‌خواهد در آینده رهبری خود را در بازار خودروهای الکتریکی حفظ کند. در این زمینه، این شرکت می خواهد تولید انواع مدل های احتراق داخلی را متوقف کند.

بر اساس اظهارات جیم فارلی مدیرعامل این شرکت، این برند آمریکایی نمی‌خواهد در آمریکای شمالی با مدل‌های شاسی‌بلند احتراق داخلی دو ردیفه تولید کند. این بدان معنی است که این شرکت یا تولید شاسی بلندهای دو ردیفه را متوقف می کند یا آنها را با مدل های تمام الکتریکی جایگزین می کند.

بدیهی است که فروش مدل اکواسپرت در حال حاضر پس از مدل سال ۲۰۲۲ متوقف شده است. اگرچه کوگا در حال حاضر در فروش است، اما بر اساس گزارش ها، این برند تا سال ۲۰۲۵ به تولید خودرو در سطح جهان پایان می دهد و از سال ۲۰۲۶ با یک خودروی الکتریکی در همان بخش شرکت خواهد کرد.

ادج یکی دیگر از مدل‌های شاسی بلنده ۲ ردیفه، از جمله مدل هایی است که مدت هاست مورد تقاضا نبوده است. به احتمال زیاد سرانجام این وسیله نقلیه مانند سایر مدل ها خواهد بود.

با این حال، فناوری های جدید ارائه شده توسط این برند در کنار خودروهای برقی دوباره توجه بسیاری از افراد را به فورد جلب کرد. با درک این موضوع، فورد می خواهد با تمرکز بر روی خودروهای تمام الکتریکی در آینده، از رقبای خود پیشی بگیرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×