سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » جزئیات فیس لیفت هیوندای النترا ۲۰۲۴
هیوندای النترا 2024

جزئیات فیس لیفت هیوندای النترا ۲۰۲۴

۱۴۰۱-۱۲-۲۳

هیوندای خودروساز کره جنوبی، مشخصات دقیق النترا را پس از چند تیزر در ماه های گذشته اعلام کرد.

به گزارش مجله ماشین، این وسیله نقلیه که در کره جنوبی از امروز به فروش می رسد، با به روز رسانی های مختلف طراحی و ویژگی های فنی توانسته خود را از رقبا متمایز کند.

اول از همه، از آنجایی که خودرو با نام آوانته در کره جنوبی به فروش می رسد، آرم آوانته در پشت آن وجود دارد. وقتی به جلو نگاه می کنیم، جلوپنجره بزرگ شده و گروه چراغ جلو که در وسط ادغام می شوند بسیار شیک به نظر می رسند همچنین شاهد تغییرات جزئی در سپر در عقب هستیم.

هیوندای النترا 2024

خودرو دارای یک دوربین داخلی است و صاحبان خودرو می توانند هر زمان که بخواهند به دوربین متصل شوند. علاوه بر این، به لطف فناوری کلید دیجیتال، کلید خودرو را می توان با حداکثر ۷ نفر به اشتراک گذاشت.

به لطف فناوری جدید تهویه مطبوع به نام After-Blow از تشکیل هرگونه کپک در سیستم تهویه مطبوع جلوگیری می شود. به این ترتیب کیفیت هوای داخل خودرو کاملاً خوب است و سرنشینان در برابر بیماری ها مصون می مانند.

هیوندای النترا 2024

آوانته یا همان الانترا در بازار داخلی خود با موتور ۱.۶ لیتری بنزینی تنفس طبیعی با توانایی تولید ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور به فروش می رسد.

از طرف دیگر، خریداران ممکن است واحد برق ۱.۶ LPi با LPG را ترجیح دهند. همچنین گفته شده است که پرده های هوای جدید طراحی شده در سپر جلو باعث بهبود مصرف سوخت می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×