چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لاماری هیبریدی و لاماری فول آپشن به زودی وارد بازار می شود
مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور

لاماری هیبریدی و لاماری فول آپشن به زودی وارد بازار می شود

۱۴۰۱-۱۲-۲۳

مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور در آخرین نشست خبری این شرکت در سال ۱۴۰۱ از ورود دو نسخه جدید لاماری یعنی لاماری ایما فول آپشن و لاماری ایما هیبرید خبر داد.

به گزارش مجله ماشین، محمدرضا سیفی اعلام کرد: یک سدان کلاس C و لاماری هیبریدی به صورت CBU وارد کشور خواهد شد و موعد تحویل خودروهای لاماری در سامانه یکپارچه در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ هست. البته، قیمت علی‌الحسابی برای این خودرو تعیین شده است و آرین پارس موتور امیدوار است که با عرضه این خودرو، پاسخگوی میزان تقاضای موجود در بازار خودرو در ایران باشد.

نشست خبری برند لاماری

وی ادامه داد: تیپ فول آپشن ایما اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به بازار می آید و پس از آن نسخه هیبرید این کراس اوور محبوب به فروش خواهد رسید.

سیفی در مورد نسخه های جدید لاماری ایما بیان داشت: «قطعاً نمونه های جدید این کراس اوور می توانند تا جذابیت زیادی را برای مشتریان داشته باشند. با توجه به انتقادهایی که در مورد کمبود امکانات لاماری ایما مطرح بود، در اردیبهشت ۱۴۰۲ تیپ فول آپشن بنزینی این کراس اوور عرضه می شود و پیش بینی می کنیم که موفقیت بیشتری را نسبت به نسخه پایه تجربه کند».

نشست خبری برند لاماری

مدیرعامل آرین پارس موتور افزود: بورس پلتفرم مناسبی برای عرضه خودروهای تولید شده توسط شرکت است. با توجه به محدودیت‌های تحریمی و نامشخص بودن آینده صادرات از ایران، استفاده از بورس به عنوان راه حلی برای تامین مواد اولیه برای صنعت خودروسازی در ایران به نظر می‌رسد.

نشست خبری برند لاماری

وی در خصوص واردات خودروهای میتسوبیشی‌ به ایران گفت: در صورت نهایی شدن مراحل، این محصولات به صورت CBU وارد خواهند شد. با توجه به شرایط تحریمی که ایران در آن به سر می‌برد، فرآیند استانداردسازی برای ورود میتسوبیشی‌های CBU به بازار ایران بسیار زمان‌بر است. در حال حاضر، وزارت صمت در حال رایزنی است تا این مشکل را حل کند و خودروهای وارداتی را به زودی وارد کشور کند. با این حال، این روند هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است و برای تأمین خودروهای CBU برای بازار ایران، فعلاً روند متوقف شده است.

نشست خبری برند لاماری

علی موسوی خرم، مدیر فروش شرکت آرین موتور در زمینه سهمیه لاماری در سامانه جامع عرضه خودرو به صورت پیش فروش و قیمت علی الحساب، ظرفیت وعده داده شده را ۷۰۰ دستگاه عنوان کرد و افزود: بر اساس ثبت سفارش و ارز تخصیصی ما توان عرضه این ظرفیت را در سامانه جامع داریم.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×