پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » باواریایی ها روی موتورهای بنزینی و دیزلی نسل جدید کار می کنند
موتور ب ام و x5 ام

باواریایی ها روی موتورهای بنزینی و دیزلی نسل جدید کار می کنند

۱۴۰۱-۱۲-۲۵

فرانک وبر مدیر تحقیق و توسعه ب‌ام‌و، زمستان گذشته به رسانه های آلمانی گفت که باواریا در حال کار بر روی واحدهای شش و هشت سیلندر، بنزین و دیزل است.

به گزارش خبرنگار مجله ماشین، من از آن دسته افرادی هستم که به کسانی می خندم که فکر می کنند خودروهای برقی در ده سال آینده کاملاً جایگزین خودروها با موتورهای احتراق داخلی خواهند شد. می پرسی چرا؟ شاید خودروهای برقی اساساً منطقی به نظر برسند، اما کمی زود است که فکر کنیم کل یک صنعت ۱۰۰ درصد زیر چتر تحرک برقی خواهد شد!

هفته گذشته آلمان خواستار تضمینی علیه اتحادیه اروپا برای ممنوعیت فروش خودروهای موتور احتراق داخلی تا سال ۲۰۳۵ شد. بر اساس این ضمانت، اتحادیه اروپا اجازه فروش خودروهایی که با سوخت مصنوعی کار می کنند را می دهد. دیروز آلمان و کشورهایی که نمی خواهند فروش خودروهای با موتور احتراق داخلی در سال ۲۰۳۵ ممنوع شود، اتحادی را تشکیل دادند.

در حالی که همه این تحولات در حال وقوع بود، کسانی در بایرن نیز گزارش دادند که ب‌ام‌و از خودروهای با موتورهای احتراق داخلی دست نمی کشد. طبق گزارشی که دریافت کرده ایم، ب‌ام‌و در حال کار بر روی نسل بعدی موتورهای چهار، شش و هشت سیلندر برای استفاده در ده سال آینده است. هر دو نسخه دیزلی و بنزینی این موتورها وجود خواهد داشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×