چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز فیس لیفت GLA و GLB را معرفی کرد
فیس لیفت GLA و GLB

مرسدس بنز فیس لیفت GLA و GLB را معرفی کرد

۱۴۰۱-۱۲-۲۷

خودروساز آلمانی مرسدس بنز مدل های فیس لیفت شده GLA و GLB از جمله مدل های AMG را معرفی کرد. هر دو خودرو ظاهر جدیدی پیدا کردند.

به گزارش مجله ماشین، وقتی برای اولین بار به جلو نگاه می کنیم، یک جلوپنجره جدید از ما استقبال می کند. هر دو مدل دارای یک گروه چراغ جلو LED جدید هستند. سپرهای جدید، که در طراحی تجدید شده اند، به خودرو کمک می کنند تا شیک تر به نظر برسد. رنگ آبی متالیک طیفی و رینگ های ۱۸ تا ۲۰ اینچی جدید در هر دو شاسی بلند ارائه می شود.

 

فیس لیفت GLA و GLB

وقتی وارد فضای داخلی می شویم، با دو صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با پشتیبانی بی سیم Apple CarPlay و Android Auto روبرو می شویم. علاوه بر این، فرمان چرمی ناپا در مدل های جدید این شرکت هم اکنون در این خودرو عرضه می شود. برای اولین بار در سری AMG، فرمان گرم کن به مشتریان عرضه می شود.

GLA220، GLB250 4Matic، GLB 250 و GLB250 4Matic با یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ هیبریدی ملایم عرضه خواهند شد. این واحد قدرت در مجموع قادر به تولید ۲۲۴ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. ژنراتور استارت تسمه محور نسل دوم می تواند به طور موقت ۱۳ اسب بخار را تحت شرایط رانندگی خاص تامین کند.

فیس لیفت GLA و GLB

اگر به سمت AMG حرکت کنیم، همان واحد را با پشتیبانی ۲.۰ لیتری توربوشارژ هیبریدی ملایم می بینیم. با این حال، این واحد در مجموع می تواند ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، مخصوصا برای مدل های اسپرت. ژنراتور استارت نسل دوم همچنین می تواند ۱۳ اسب بخار موقت را در AMG ها تقویت کند.

مرسدس بنز اعلام کرد که AMG GLA35 می تواند شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را تنها در ۵.۱ ثانیه طی کند. AMG GLB35 می تواند این شتاب را در ۵.۴ ثانیه کامل کند. هر دو دارای گیربکس هشت سرعته دوکلاچه AMG و سیستم چهار چرخ متحرک ۴Matic هستند.

فیس لیفت مرسدس بنز GLA و GLB در پاییز امسال وارد نمایندگی های ایالات متحده می شود. این خودروساز هنوز قیمت اولیه مدل های به روز شده را اعلام نکرده است. با این حال انتظار داریم در آینده قیمت ها اعلام شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×