جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » روز دوم تمرین گرندپری عربستان سعودی ۲۰۲۳: ورشتاپن سریعتر از آلونسو است!
ورشتاپن

روز دوم تمرین گرندپری عربستان سعودی ۲۰۲۳: ورشتاپن سریعتر از آلونسو است!

۱۴۰۱-۱۲-۲۸

مکس ورشتاپن راننده ردبول، دومین جلسه تمرینی را پیش از گرندپری عربستان سعودی (دومین مسابقه فصل فرمول یک 2023) جلوتر از رقبا به پایان رساند.

به گزارش مجله ماشین، دومین جلسه تمرینی که در عربستان برگزار شد، جلسه بسیار مهمی بود زیرا در شرایطی مشابه دورهای مقدماتی و بیشتر مسابقات برگزار شد.

۶۰ دقیقه رانندگان سعی کردند هم خود را با پیست وفق دهند و هم رفتار خودرو را بهبود بخشند.

در این جلسه اسامی زیادی وجود داشت که در ترافیک دچار مشکل شده بودند و اغلب از پیست خارج می شدند اما هیچ حادثه و تصادفی رخ نداد.

درست مانند جلسه اول، رانندگان ردبول در جلسه دوم نیز با قدرت به میدان آمدند.

پس از ۲۰ دقیقه اول، مکس ورشتاپن راننده هلندی ردبول با زمان ۱:۲۹.۹۵۲ در صدر قرار گرفت. سرجیو پرز پس از تعویض تایرهای نرم، این دور را به ۱:۲۹۹۰۲ رساند.

در ادامه تمرین هیچ تغییری رخ نداد و ورشتاپن رهبری بود که هر دو جلسه تمرینی را در اوج به پایان رساند.

در تمرینی که رانندگان استون مارتین دوباره بسیار قوی به نظر می رسیدند، فرناندو آلونسو با کسب مقام دوم پس از ۰.۲۰۸ ثانیه به جلب توجه ادامه داد. همانند جلسه اول، تیم انگلیسی دومین تصویر سریع تیم را در جلسه دوم ترسیم کرد.

تیم غافلگیر کننده جلسه آلپاین بود که در مقایسه با بحرین قوی تر به نظر می رسید، هر دو راننده هم در مسابقات مقدماتی و هم در سرعت مسابقه قوی تر به نظر می رسیدند.

لوئیس همیلتون، راننده دیگر مرسدس، برای دورها به مشکل برخورد کرد و چندین بار از پیست خارج شد. به این ترتیب او توانست با ۰.۹۹۶ ثانیه یازدهم شود.

در مک لارن، لاندو نوریس دورهای بهتری نسبت به جلسه اول داشت، اما با ۱.۱ ثانیه یازدهم فاصله داشت. اسکار پیاستری با ۱.۳ ثانیه اختلاف در جایگاه نوزدهم قرار گرفت.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×