جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لامبورگینی LB744 با هفت حالت مختلف رانندگی معرفی می شود
صفحه کیلومتر لامبورگینی LB744

لامبورگینی LB744 با هفت حالت مختلف رانندگی معرفی می شود

۱۴۰۲-۰۱-۰۶

جانشین مدل آونتادور با هفت حالت مختلف رانندگی عرضه می شود. کسانی که صنعت خودروسازی را دنبال می کنند، از قبل می دانند که خودروساز ایتالیایی لامبورگینی در حال کار بر روی یک خودروی اسپرت جدید پس از مدل آونتادور است.

به گزارش مجله ماشین، این حالت ها به ترتیب شارژ، هیبریدی، پرفورمنس، سیتی، استرادا، اسپرت و کورسا هستند. اگر از جانشین آونتادور در حالت شهر استفاده کنید، موتور ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی به طور کامل از کار می افتد. در عوض، شما با یک موتور الکتریکی سفر می کنید که در مجموع می تواند ۱۸۰ اسب بخار نیرو تولید کند. همچنین لامبورگینی می گوید سیستم کنترل کشش خودرو، سیستم تعلیق و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه برای حداکثر راحتی کالیبره شده است.

علاوه بر این، اگر نمی توانید ایستگاه شارژی را پیدا کنید که بتوانید موتور الکتریکی را در آن شارژ کنید، حالت Recharge به شما امکان می دهد بسته باتری ۱۲.۳ کیلووات ساعتی را در شش دقیقه شارژ کنید. برای شارژ، از هشت سیلندر V12 اتمسفر در خودرو یا مسیر ترمز احیا کننده استفاده می شود. از طرف دیگر حالت Strada یک حالت عادی است که برای رانندگی روزانه و سفرهای طولانی سازگار شده است.

LB744 از تمام سیلندرهای موتور V12 در این حالت استفاده می کند، اما تنها ۸۷۴ اسب بخار قدرت کل را به شما منتقل می کند. اگر قدرت بیشتری می خواهید، می توانید خودرو را در حالت اسپرت قرار دهید و ۸۹۰ اسب بخار قدرت بگیرید. در عین حال، حالت اسپرت به عنوان حالتی شناخته می شود که در آن گیربکس بیشترین واکنش را نشان می دهد.

وحشی ترین حالت ماشین، البته، حالت کورسا است. وقتی به حالت کورسا تغییر می‌کنید، می‌توانید از تمام قدرت و گشتاور خودرو استفاده کنید، یعنی یک خودروی اسپورت ایتالیایی دارید که می‌تواند تقریباً ۱۰۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×