شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » موفقیت فراتر از انتظار  آیونیک ۵
 آیونیک ۵

موفقیت فراتر از انتظار  آیونیک ۵

۱۴۰۲-۰۱-۰۸

رئیس اروپایی این شرکت اظهار داشت که موفقیت خودرو فراتر از انتظارات او بوده است.

به گزارش مجله ماشین، شرکت خودروسازی کره جنوبی هیوندای در سال های اخیر با مدل آیونیک ۵ اولین حضور قدرتمند در عرصه خودروهای الکتریکی را داشته است. این وسیله نقلیه با ویژگی ها و طراحی خود مورد علاقه بسیاری قرار گرفت. طبق بیانیه مقامات این شرکت، این خودرو عملکرد بهتری نسبت به انتظارات برند دارد.

مایکل کول رئیس بخش اروپایی هیوندای، بیان داشت: آیونیک ۵ در جلب مشتریان برندهای ممتاز، بهتر از حد انتظار عمل کرد. او همچنین گفت که هیچ محدودیتی برای ممتاز بودن یک مدل آینده وجود ندارد.

کابین  آیونیک ۵

در حالی که هیوندای اغلب به عنوان یک برند انبوه دیده می شود، اولین شاسی بلند الکتریکی خود را با سطح قیمتی که کمتر دیده می شود روانه بازار کرد. به عنوان مثال، هیوندای النترا هیبریدی از ۲۴۵۵۰ دلار شروع می شود در حالی که آیونیک ۵ از ۴۱۴۵۰ دلار شروع می شود.

این برند کره ای همچنین سدان برقی گرانتر آیونیک ۶ را می فروشد و قصد دارد به زودی مدل بزرگتر آیونیک ۷ را روانه بازار کند. با این حال، هیوندای در حال حاضر از قرار دادن کل طیف محصولات خود به عنوان ممتاز اجتناب می کند. این شرکت بر این باور است که می تواند پایگاه مشتریان خود را حفظ کند و با خودروهای برقی به یک پایگاه مشتری کاملاً جدید دست یابد.

 آیونیک ۵
آیونیک ۵

همچنین توسط کول اعلام شد که آیونیک ۷ به دلیل موفقیت آیونیک ۵ در اروپا به فروش می رسد. سال گذشته، هیوندای تقریباً ۲۳۰۰۰ دستگاه از آیونیک ۵ را در ایالات متحده فروخت. امسال توانست بیش از ۱۷۰۰۰ دستگاه آیونیک ۵ را در دو ماه اول به فروش برساند. در اروپا، این شاسی بلند برقی قدیمی بیش از ۳۱۰۰۰ بار بین ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۲ فروخته شد. این به ما نشان می دهد که وسیله نقلیه کاملاً موفق است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×