پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و در حال مذاکره با پاناسونیک برای تولید باتری
باتری‌های bmw

ب‌ام‌و در حال مذاکره با پاناسونیک برای تولید باتری

۱۴۰۲-۰۱-۱۶

ب‌ام‌و در حال مذاکره با پاناسونیک برای تولید باتری است و می خواهد اختلالات در زنجیره تامین خود را به حداقل برساند.

به گزارش مجله ماشین، ب‌ام‌و یکی از بزرگترین خودروسازان اروپا، می خواهند با پاناسونیک برای باتری خودروهای الکتریکی جدید همکاری کند.

ب‌ام‌و قصد دارد تا در اقدامی مشترک با پاناسونیک برای جلوگیری از اختلال در زنجیره تامین خود، تاسیساتی را برای تولید باتری برای خودروهای الکتریکی باز کنند. با این گام، جایگاه رقابتی این خودروساز در بخش خودروهای برقی حفظ خواهد شد و تولید باتری لازم برای تولید خودروهای برقی را تضمین خواهند کرد.

باتری‌های bmw

خودروسازانی مانند ب‌ام‌و اگر می خواهند در بخش خودروهای الکتریکی رقابتی و دائمی باشند، باید به منابع انرژی پایدار روی آورند. به همین دلیل، اطمینان از تولید باتری، که بزرگترین بخش زنجیره تامین آنها است، برای هر سازنده اهمیت زیادی دارد.

باتری‌های bmw

با گسترش خودروهای الکتریکی، اکنون از لیتیوم بسیار بیشتری در تولید خودروها استفاده می شود و تولید باتری در حال تبدیل شدن به عنصری ضروری از زنجیره تامین است. ب‌ام‌و اخیراً اشاره کرده است که تمرکز بر کارایی باتری ها به جای خرید معادن لیتیوم راه حل بسیار “هوشمندانه” تری است.

باتری‌های bmw

در نتیجه، گام‌هایی که توسط خودروسازانی مانند ب‌ام‌و برای مدیریت مشترک زنجیره‌های تامین خود و تولید باتری انجام می‌شود، ممکن است در صنعت خودرو رایج شود.

باتری‌های bmw

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×