شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » عکس های رندر داچیا داستر ۲۰۲۴
رندر داچیا داستر 2024

عکس های رندر داچیا داستر ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۱-۲۰

عکس های رندر داچیا داستر 2024منتشر شد. داچیا داستر که ممکن است اینگونه به نظر برسد شاید کاریزماتیک ترین مدل SUV در بخش کامپکت باشد.

به گزارش مجله ماشین، این تصاویر رندر رسمی نیستند و ما هنوز نمی دانیم نسل بعدی داچیا داستر چگونه خواهد بود.

داچیا یک برند بسیار محبوب در اروپا است. علاوه بر این، مدل داستر داچیا مقرون به صرفه ترین در بخش خود است و از نظر قیمت و عملکرد برای مصرف کنندگان حائز اهمیت است. به تازگی چند عکس از رندر داچیا داستر منتشر شده است و تا حدودی نشان دهنده نسل بعدی داستر خواهد بود.

وقتی به تصاویر رندر نگاه می کنیم، متوجه می شویم که مدل داستر نسل جدید داچیا طراحی بسیار مدرن و تیزتری دارد. گلگیرهای پهن تر و چرخ های بزرگ به عنوان جزئیات طراحی ظاهر می شوند که هوای کراس اوور خودرو را تکمیل می کنند. ما خطوط طراحی مدرن تری را در جلوی خودرو می بینیم. علاوه بر این، جزئیاتی که چراغ‌های LED در روز در زیر سیستم روشنایی اصلی قرار می‌گیرند قابل توجه است.

رندر داچیا داستر 2024

وقتی به پشت داچیا داستر می رویم، سیستم روشنایی LED را می بینیم. این زبان طراحی جدید باعث می شود که خودرو در کل بسیار مدرن تر به نظر برسد. البته، ما نمی دانیم که آیا نسل بعدی داستر واقعاً به این شکل خواهد بود یا خیر.

داچیا قصد دارد نسل بعدی داستر را در ماه های آینده معرفی کند. علاوه بر داستر، مدل جدید شاسی بلندی به نام بیگستر که در سگمنت C قرار دارد نیز توسط داچیا در حال توسعه است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×