شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس واگن ID.Buzz با پنل های خورشیدی
فولکس واگن ID.Buzz با پنل های خورشیدی

فولکس واگن ID.Buzz با پنل های خورشیدی

۱۴۰۲-۰۱-۲۰

فولکس واگن ID.Buzz با پنل های خورشیدی که توسط ABT تیونر آلمانی تجهیز شده هم کارایی بیشتری دارد و هم تاثیر کمتری بر محیط زیست دارد.

به گزارش مجله ماشین، ABT توضیح می‌دهد که پنل‌های خورشیدی اضافه‌شده به سقف خودرو می‌توانند برای افزایش برد یا شارژ دستگاه‌های افرادی که در خودرو سفر می‌کنند استفاده شود.

پنل های خورشیدی ABT ساختار بسیار معمولی دارند. پنل هایی که پهنای سقف خودرو را اشغال می کنند، حداقل با دو اینورتر و یک سیستم مدیریت انرژی عرضه می شوند.

فولکس واگن ID.Buzz با پنل های خورشیدی

هانس یورگن ابت، مدیرعامل ABT اظهار کرد: انرژی خورشیدی راه حل عالی برای یک وسیله نقلیه در حال حرکت است. در حالی که یک ماشین با انرژی خورشیدی واقعا امکان پذیر نیست، پنل های خورشیدی می توانند سهم ارزشمندی در کاهش هزینه های انرژی و کاهش اثرات زیست محیطی وسایل نقلیه الکتریکی داشته باشند.

فولکس واگن ID.Buzz با پنل های خورشیدی

فولکس واگن در اواخر سال گذشته ID.Buzz را در اروپا معرفی کرد. ID.Buzz می تواند با یک باتری کاملا شارژ شده ۶۴۰ کیلومتر برد داشته باشد. ABT تخمینی از سهم پانل‌های تولیدکننده خورشیدی در برد انجام نداده است، اما کاملاً واضح است که پانل‌ها تفاوت اساسی ایجاد نخواهند کرد. با این حال می توان از پنل های خورشیدی برای کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها استفاده کرد.

فولکس واگن ID.Buzz با پنل های خورشیدی

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×