جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کانسپت هیوندای آیونیک ۵ دیزنی ۱۰۰ پلاتینیوم
کانسپت هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم

کانسپت هیوندای آیونیک ۵ دیزنی ۱۰۰ پلاتینیوم

۱۴۰۲-۰۱-۲۱

کانسپت هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم در نمایشگاه خودروی نیویورک به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس شرکت والت دیزنی رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، کانسپت هیوندای آیونیک ۵ دیزنی ۱۰۰ پلاتینیوم در نمایشگاه خودروی نیویورک به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این شرکت آمریکایی رونمایی شد.

دنیای خودرو همیشه دیزنی را مجذوب خود کرده است. از هربی تا حماسه اتومبیل‌ها، فیلم‌های زیادی با قهرمان‌های چهار چرخ وجود دارد. اما این غول رسانه‌ای هرگز تا امروز یک خودروی واقعی را روانه بازار نکرده بود.

این خودرو Hyundai Ioniq 5 Disney100 Platinum Concept نام دارد و همانطور که از نام و عکس مشخص است، بر اساس کراس اوور الکتریکی کره ای ساخته شده است که از دستان طراحان دیزنی عبور کرده است تا برای جشن صدمین سالگرد تاسیس، زیبایی بیشتر ارائه دهد.

کانسپت هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم

کانسپت هیوندای آیونیک ۵ دیزنی ۱۰۰ پلاتینیوم لمسی از جادو

در نگاه اول ممکن است ساده به نظر برسد ولی هرچه دقیق تر به خودرو نگاه کنیم متوجه موارد خاص طراحی میشویم. در هنگام روشن کردن خودرو یک انیمیشن با تم آتیش بازی را در جلوپنجره  مشاهده میکنیم.

رینگ و لاستیک کانسپت هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم

رینگ های آلیاژی با طراحی شبیه به دنیای دیزنی نیز جدید هستند. آیا شما هم گوش های میکی موس را در رینگ می بینی؟

همچنین در کابین سفارشی‌سازی‌هایی مانند گرافیک ویژه مانیتورهای ابزار دقیق و سرگرمی، لوگوهای دیزنی پراکنده در همه جا وجود دارد. روی سقفی با غبار جادویی جلب توجه می‌کند که باید انیمیشن، نور خاصی ایجاد کند.

کانسپت هیوندای آیونیک 5 دیزنی 100 پلاتینیوم

کانسپت هیوندای آیونیک ۵ دیزنی ۱۰۰ پلاتینیوم فراتر از یک کانسپت

هیوندای آیونیک ۵ ویژه ای که در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد، که به صدمین سالگرد دیزنی اختصاص یافته بود، قرار است به نسخه کوچکتری در قالب اسباب بازی نیز تبدیل خواهد شد که به بازار عرضه بشود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×