جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » همیلتون: امیدوارم مک لارن به زودی به روزهای قبل بازگردد
همیلتون و ماشین فرمول یک مکلارن

همیلتون: امیدوارم مک لارن به زودی به روزهای قبل بازگردد

۱۴۰۲-۰۱-۲۲

لوئیس همیلتون می گوید امیدوار است که تیم سابقش مک لارن پس از آخرین تغییر ساختار مربیگری به صدر جدول بازگردد.

به گزارش مجله ماشین، همیلتون شش سال را در تیم فرمول یک مک لارن گذراند و ده سال پس از ترک مک لارن، هنوز احساسات مثبتی نسبت به تیم سابقش دارد.

اما این تیم در حال حاضر در سطح زمانی که همیلتون اولین عنوان خود را در سال ۲۰۰۸ کسب کرد نیست. مک لارن در این فصل به دلیل عملکرد ضعیف MCL60 با مشکل مواجه است.

همیلتون اظهارکرد: یکی دیگر از چالش‌هایی که مک لارن با آن رو به روشده است تغییر ساختار مدیریتی و به دنبال آن تعداد زیادی از افردای که در این تیم استخدام شده بودند می‌باشد.

وی افزود:مدتی طول می کشد تا این تغییرات حرکت مثبتی ایجاد کند. به ویژه با توجه به اینکه برخی از کارکنان جدید در حال حاضر مرخصی اجباری با حقوق می گیرند. همیلتون همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم سابقش نتایج بهتری کسب کند.

همیلتون در پاسخ به این سوال که آیا مرسدس در جایگاهی مشابه مک لارن قرار دارد یا خیر، گفت: شما نمی توانید ما را با مک لارن مقایسه کنید، ما در ۱۰ سال گذشته ۸ قهرمانی جهان را کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: مک لارن برای من مانند یک خانواده قدیمی است، بنابراین من همیشه سعی می کنم ببینم آنها کجا هستند و همه چیز را بفهمم و امیدوارم آنها به تیمی تبدیل شوند که قبلا بودند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×