پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای برای فروش موفاسا در بازار چین آماده می شود
هیوندای موفاسا

هیوندای برای فروش موفاسا در بازار چین آماده می شود

۱۴۰۲-۰۱-۲۸

هیوندای موفاسا که از نظر اندازه شبیه توسان است، یکی از مدل هایی می‌باشد که برای بازار آسیا و چین در نظر گرفته شده است.

به گزارش مجله ماشین، بازار چین یکی از مهم ترین بازارهای صنعت خودرو است. می توان گفت که بسیاری از تولیدکنندگان، خودروهای خود را برای بازار چین در نمایشگاه خودروی شانگهای به مصرف کنندگان ارائه می دهند.یکی از این تولیدکنندگان هیوندای است.

هیوندای در چین شریکی به نام BAIC دارد. بایک شراکت خود را با این خودروساز کره جنوبی از سال ۲۰۰۲ شروع کرد. هیوندای با چندین مدل سدان و همچنین مینی ون و چندین مدل کراس اوور در بازار چین حضور دارد. حال هیوندای قصد دارد موفاسا را به جای iX35 در چین بفروشد.

هنوز اطلاعات فنی مدل موفاسا فاش نشده است ولی طبق برخی اطلاعات منتشر شده، این خودرو دارای طول ۴۴۷۵ میلی متر، عرض ۱۸۵۰ میلی متر و ارتفاع ۱۶۶۵ میلی متر خواهد بود. وقتی به این ابعاد نگاه می کنیم، می توان گفت که از نظر اندازه مشابه مدل هیوندای توسانی است که در اروپا به فروش می رسد.

هیوندای قصد دارد در این مدل از یک واحد اتمسفر ۲.۰ حجمی قدیمی استفاده کند. این واحد قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند و ۱۶۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. به گفته منابع محلی چین، ممکن است در روزهای آینده یک واحد هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی نیز با موفاسا معرفی شود، اما هنوز اطلاعات قطعی و رسمی در دست نیست.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×