جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس میباخ ۶۸۰ EQS مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
مرسدس میباخ 680 EQS مدل 2024

مرسدس میباخ ۶۸۰ EQS مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۱-۲۸

مرسدس میباخ 680 EQS مدل 2024  مانند همه مدل‌های دیگر میباخ، بدنه‌ای دو رنگ دارد و لوگو مرسدس را بر روی کاپوت مشاهده می‌کنیم.

به گزارش مجله ماشین، این خودرو با دو طرح رینگ عرضه می‌شود. رینگ های ۲۱ اینچی به صورت استاندارد و رینگ های ۲۲ اینچی به صورت آپشن ارائه می شوند.

صندلی های برقی قابل تنظیم دارای انواع ویژگی های لوکس از جمله ماساژ ساق پا هستند. فضای داخلی دارای ویژگی‌های  بسیاری است به خصوص در قسمت عقب می‌شود به نگهدارنده فنجان گرم‌کن، چهار درگاه USB-C و دو درگاه HDMI تبلت های قرار گرفته در پشت صندلی های جلو که ۱۱.۶ اینچ اندازه دارند و به سرنشینان عقب این امکان را می دهند که از سیستم اطلاعات سرگرمی بهره مند شوند.

این خودرو که ۶۵۸ اسب بخار قدرت دارد، دارای موتورهای الکتریکی است که می تواند ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب ۰تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۴.۱ ثانیه میباشد. میباخ ۶۸۰ EQS با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰۰ کیلوواتی عرضه می شود. سیستم تعلیق بادی به میزان قابل توجهی به راحتی در این شاسی بلند لوکس کمک می کند و لذت رانندگی بسیار لوکس و دلنشینی را برای سرنشینان عقب و جلو ارائه می دهد. همچنین با یک بار شارژ برد ۵۹۸ کیلومتر را ارائه می‌دهد.

مرسدس میباخ ۶۸۰ EQS مدل ۲۰۲۴ در کارخانه مرسدس در آلاباما تولید خواهد شد. با توجه به قیمت ۱۷۰ هزار دلاری GLS600، فکر می کنیم شاسی بلند مرسدس مایباخ EQS با قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلار معرفی شود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×