شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و  i7 M70 xDrive مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
ب‌ام‌و  i7 M70 xDrive مدل 2024

ب‌ام‌و  i7 M70 xDrive مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۱-۲۹

سدان لوکس و اسپرت ب‌ام‌و  i7 M70 xDrive مدل 2024 با قدرت بیشتر معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، ب ام و دقیقا یک سال پیش i7، نسخه الکتریکی پرچمدار سری ۷ خود را معرفی کرد. این خودروساز آلمانی اکنون i7 M70 xDrive، قدرتمندترین نسخه i7 را به مصرف کنندگان معرفی می کند. BMW i7 M70 xDrive جدید دارای موتور الکتریکی بسیار قوی تری است. در مقایسه با i7 xDrive60 می توان گفت که موتور الکتریکی آن ۲۵.۵ درصد قدرتمندتر است.

ب‌ام‌و  i7 M70 xDrive مدل 2024

در حالی که موتور چرخ های عقب می تواند ۴۸۹ اسب بخار قدرت تولید کند، موتورهای الکتریکی در چرخ های جلو می توانند ۲۵۸ اسب بخار قدرت تولید کنند. این بدان معناست که BMW i7 M70 قدرتمندترین وسیله نقلیه موتور الکتریکی BMW است.

این خودرو که می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در حالت اسپورت ارائه دهد، ۳.۵ ثانیه طول می‌کشد تا از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. حداکثر سرعت پرچمدار جدید که سرعت الکترونیکی آن محدود است، ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت تعیین شده است.

ب‌ام‌و  i7 M70 xDrive مدل 2024

لازم به ذکر است که i7 جدید که می تواند تا ۴۷۴ کیلومتر برد داشته باشد، از شارژ سریع تا ۱۹۵ کیلو وات پشتیبانی می کند. بدین ترتیب خودرو را می توان تنها در ۳۴ دقیقه از ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد شارژ کرد. حالت حداکثر برد در BMW i7 M70 زمانی وارد عمل می شود که باتری خودرو تقریباً تمام شده است.

در این حالت نمی توانید بیش از ۹۰ کیلومتر در ساعت پیش بروید و همچنین از برخی ویژگی های انرژی بر خودرو محروم هستید. ما فکر می کنیم که i7 M70 جدید که دارای آخرین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی BMW نیز می باشد، با قیمت بسیار بالاتر ۱۲۰۰۰۰ دلار با مصرف کنندگان ملاقات خواهد کرد. با در نظر گرفتن قیمت اولیه i7 پرچمدار ب ام و ۱۲۰۰۰۰ دلار، ما i7 M70 را حدود ۱۶۰۰۰۰ دلار تخمین می زنیم.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×