سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رودستر قدرتمند و سبک الکتریکی ام جی سایبرستر
رودستر ام جی سایبرستر

رودستر قدرتمند و سبک الکتریکی ام جی سایبرستر

۱۴۰۲-۰۱-۲۹

رودستر قدرتمند و سبک الکتریکی ام جی سایبرستر در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش مجله ماشین، ام جی اعلام کرده است که سایبرستر خودرویی با عملکرد بالا مانند تسلا رودستر خواهد بود. در عین حال، مدل سایبرستر اولین مدل رودستری است که MG در ده سال اخیر معرفی کرده است. وقتی به طراحی خودرو نگاه می کنیم، خطوط صاف بدنه را می بینیم. طول کاپوت رودستر جدید که کاملاً اسپرت به نظر می رسد بی توجه نمی ماند. علاوه بر این، هنگامی که به دقت نگاه می کنیم، می توانیم برخی از جزئیات طراحی نمادین MG را در خودرو مشاهده کنیم.

رودستر ام جی سایبرستر

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که یک رودستر اسپرت چه قدرت هایی دارد که به این خوبی به نظر می رسد، اما وقتی به جزئیات فاش شده نگاه می کنیم، می بینیم که سه نسخه مختلف از این خودرو وجود خواهد داشت. نسخه تک موتوری دارای پکیج تجهیزات ابتدایی خواهد بود. نسخه ای با موتور الکتریکی دوتایی که می تواند ۱۰۱ اسب بخار در جلو و ۲۱۵ اسب بخار در عقب تولید کند.

رودستر ام جی سایبرستر

در قدرتمندترین نسخه ام جی سایبرستر، موتورهای الکتریکی دوتایی وجود خواهند داشت که می توانند ۲۰۱ اسب بخار در جلو و ۳۵۵ اسب بخار در عقب تولید کنند. بدین ترتیب قدرت کل خودرو نزدیک به ۵۳۰ اسب بخار خواهد بود. مسلم است که ظرفیت های باتری با توجه به موتورهای الکتریکی خودرو تغییر خواهد کرد، اما هنوز اطلاعات عددی نداریم.

رودستر ام جی سایبرستر

سایبرستر همچنین دارای وزن ۱۸۵۰ تا ۱۹۸۵ خواهد بود که بسته به تجهیزات و ترکیب موتور می تواند متفاوت باشد. انتظار می رود رودستر جدید ام جی در سال ۲۰۲۴ در اروپا به فروش برسد.

رودستر ام جی سایبرستر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×