یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فیس لیفت رنو کلیو رسما معرفی شد
فیس لیفت رنو کلیو

فیس لیفت رنو کلیو رسما معرفی شد

۱۴۰۲-۰۱-۲۹

نسل پنجم رنو کلیو از سال 2019 همراه ما بوده است. این هاچ بک که یکی از پرفروش ترین مدل های دست دوم اروپا است، دستخوش تغییرات جزئی شده است.

به گزارش مجله ماشین، اگرچه هیچ تغییری در گزینه های موتور وجود ندارد، اما نوآوری های قابل توجهی در طراحی وجود دارد.

باید گفت رنو کلیو جدید را به یک عملیات زیبایی شناسی کامل رسانده است. علاوه بر نوار نور اطراف لوگوی این برند، چراغ‌های LED در روز که در زیر مجموعه چراغ‌های جلو ادامه می‌یابند، ظرافت را به مدل اضافه کرده‌اند. این طراحی جدید که کلیو روی صورت خود استفاده می کند، در تمامی مدل های آینده رنو ظاهر خواهد شد.

 

فیس لیفت رنو کلیو

در عقب، دریچه های هوای جدیدی وجود دارد که ساختار آیرودینامیکی خودرو را تقویت می کند. این بخش ها که به رنگ مشکی مات ساخته شده اند، در بسته سخت افزاری تکنو، رنگ های مشکی براق را دریافت می کنند.

این مدل که با ۷ رنگ بدنه مختلف قابل خریداری است، دارای پنج طرح مختلف چرخ ۱۷ اینچی نیز خواهد بود. به عنوان مثال، نسخه فوق الذکر تکنو همچنین دارای رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی خواهد بود که به رنگ مشکی براق ساخته شده اند.

با وجود این تغییرات، تغییری در ابعاد کلیو ایجاد نشده است.

فیس لیفت رنو کلیو

وقتی به داخل کابین قدم می گذاریم، می توانیم نوآوری هایی را ببینیم. صندلی‌ها، پنل درها و داشبورد دارای روکش‌های کاملاً جدید هستند. این کفپوش های برند TENCEL از ۶۰ درصد مواد قابل بازیافت تولید می شوند.

با خداحافظی با تودوزی چرمی، کلیو فیس لیفت شده اکنون متریال جدیدی خواهد داشت که همان حس را دارد. از سوی دیگر به نظر می رسد تجهیزات اسپریت آلپاین به خصوص با صندلی های باکیفیت خود جلب توجه می کنند.

فیس لیفت رنو کلیو

اشتباه نیست اگر بگوییم که زبان طراحی قدیمی رنو همچنان در کابین کلیو که شروع به مدرن شدن کرده است، حاکم است. اما خوشه ابزار دیجیتال جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی توانسته خود را به دنیای مدرن خودرو نزدیک کند.

تجهیزات اسپریت آلپاین موضوع متفاوتی است، جزئیات دوخت آبی و سفید، پرچم فرانسه گلدوزی شده روی صفحه ابزار و پدال های آلومینیومی این مدل را بسیار خاص کرده است.

کلیو جدید ۲۰ دستیار راننده بهبود یافته را دریافت می کند. از جمله این تجهیزات که در رده های رانندگی، پارکینگ و امنیتی قرار می گیرند، فناوری هایی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ترمز اضطراری و دستیار ترافیکی گیر کرده است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×