شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پورشه کاین و کاین کوپه ۲۰۲۴ معرفی شدند
پورشه کاین 2024

پورشه کاین و کاین کوپه ۲۰۲۴ معرفی شدند

۱۴۰۲-۰۱-۲۹

پورشه کاین و کاین کوپه 2024 شیک تر و قدرتمندتر از قبل معرفی شدند.

به گزارش مجله ماشین، پورشه گزینه های موتور و فناوری های کاین و کاین کوپه ۲۰۲۴ را تجدید کرد.

کاین سطح ابتدایی خود را با حفظ ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری توربوشارژ خود آغاز می کند. قدرت خروجی این موتور هم اکنون به ۳۵۱ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است.

پورشه کاین 2024

کاین E-Hybrid از یک موتور V6 توربوشارژ استفاده می‌کند  که خود اکنون دارای یک موتور الکتریکی قوی‌تر با قدرت ۱۷۶ اسب بخار است. بنابراین، مجموع قدرت به ۴۶۷ اسب بخار افزایش می یابد. ظرفیت باتری این خودرو ۲۵.۹ کیلووات ساعت اعلام شد.

کاین S موتور V6 را پشت سر گذاشته است. این مدل که دارای موتور V8 با عملیات آرایشی است، اکنون می تواند ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. هنگامی که این واحد با پکیج آپشن اسپرت کرونو ترکیب شود، کاین S می تواند در ۴.۶ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

پورشه کاین 2024

در نهایت سراغ به کاین کوپه توربو GT میرویم. مدلی که از همان موتور توئین توربو استفاده می کند، مجموع قدرت خروجی ۶۶۰ اسب بخار را از این واحد فراهم می کند. توربو GT که برای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۳.۳ ثانیه طول می کشد، به صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی و ترمزهای کامپوزیت سرامیکی عرضه می شود.

کاین ۲۰۲۴ اکنون چراغ‌های LED طراحی Matrix را به صورت استاندارد ارائه می‌کند و شکل کمی تیزتر از قبل به آن می‌دهد. پورشه با طراحی مجدد کاپوت جلو، سه گزینه جدید را به پالت رنگی خود اضافه کرده است. علاوه بر این، بیایید تأکید کنیم که کاین کوپه دارای یک بسته آپشن است که وزن آن را تقریباً ۳۳ کیلوگرم کاهش می دهد.

پورشه کاین 2024

در فضای داخلی نیز تغییرات جدی وجود دارد. خانواده کاین اکنون به طراحی صفحه نمایش “خمیده” روی آورده اند. می توانید صفحه ابزار دیجیتال ۱۲.۶ اینچی را با کلیدهای فیزیکی روی فرمان کنترل کنید. با این حال، می توانیم بگوییم که کمک تغییر خط و کمک حفظ خط نیز به صورت استاندارد ارائه می شوند.

فرض کنید کنسول مرکزی بازطراحی شده اکنون دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی استاندارد اطلاعات سرگرمی است. در سمت سرنشین پانل ابزار، یک صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی به عنوان یک گزینه جدید ظاهر می شود.

کاین سطح پایه ۸۰۸۵۰ دلار و کاین کوپه توربو GT با قیمت ۱۹۷۹۵۰ دلار تعیین شده است.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×