سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لکسس LM در شانگهای معرفی شد
لکسس LM مدل 2024

لکسس LM در شانگهای معرفی شد

۱۴۰۲-۰۱-۳۰

یکی از برجسته ترین خودروهای نمایشگاه شانگهای 2023 قطعا لکسس LM است.

به گزارش مجله ماشین، این مدل لوکس که با نسل دوم خود در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش درآمد، اکنون قرار است به مشتریان سراسر جهان عرضه شود. می دانیم که برند ممتاز لکسس می خواهد مدل LM را به بیش از ۶۰ کشور جهان بفروشد.

لازم به ذکر است که LM که با جلوپنجره بزرگ در رنگ بدنه و همچنین رینگ های ۱۹ اینچی خودنمایی می کند، ۵۱۲۵ میلی متر طول، ۱۸۹۰ میلی متر عرض و ۱۹۵۵ میلی متر ارتفاع دارد. نسل دوم لکسوس LM که ۴۰ سانتی متر بلندتر از نسل قبلی خود است، با درهای کشویی خود، لوکس بودن را به بخش مینی ون ها می آورد.

لکسس LM که در گزینه های شش یا هفت نفره عرضه خواهد شد، فضای داخلی بسیار خوبی دارد. همچنین در نسخه‌ای با تنها چهار صندلی و صندلی‌های دو ردیفه موجود است که در صورت تمایل با راننده شخصی خود سفر کنید. نوع با چیدمان صندلی های دو ردیفه دارای صفحه نمایش بزرگ ۴۸ اینچی است. لکسس می گوید که این صفحه نمایش نه تنها برای سرگرمی، بلکه برای جلسات آنلاین نیز قابل استفاده است.

فضای داخلی شامل یخچال، یک پنجره کم نور با گزینه های تنظیم نور دو مرحله ای، جداکننده فضای عقب و محفظه راننده و همچنین سیستم روشنایی محیط با ۵۰ رنگ مختلف است.

هنوز اطلاعات رسمی در مورد آنچه در زیر کاپوت لکسس LM وجود دارد ارائه نشده است، اما احتمالاً نسل دوم لکسوس LM با واحدهای ۲.۴ لیتری توربوشارژ یا ۲.۵ لیتری هیبریدی در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×