پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » عدم استیضاح وزرا اشتباه است / خودروسازان عملا به ‎تورم دامن زده اند
باز کردن در خوردو با ریموت

عدم استیضاح وزرا اشتباه است / خودروسازان عملا به ‎تورم دامن زده اند

۱۴۰۲-۰۲-۰۴

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد، گفت: افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرای دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند اما تفسیر بیانات رهبری در خصوص وحدت سه قوه به معنای عدم استیضاح وزرا اشتباه است.

به گزارش مجله ماشین به نقل از خبرگزاری مجلس، این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرا دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: بحث اصلی بنده ضرورت اقناع سازی نمایندگان مجلس و مردم توسط وزرای دولت بوده و از طرفی تفسیر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت سه قوه مبنی بر عدم استیضاح وزرای دولت اشتباه بوده و انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد. اما انتقادات و سوالات نیز باید صادقانه و به دور از حُب و بغض و تخریب باشند.

خودروسازان عملا به ‎تورم دامن زده اند

سیدمسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏هنوز یک ماه از سال نگذشته‌بود که ‎خودروسازان با گران‌کردن محصولات،عملا به ‎تورم دامن زده و با دهن‌کجی به استقبال شعار سال رفتند.حالاهم با بدقولی درزمان تحویل، بازی دیگری به ضررمردم راه انداختند.دولت باید زودتر چاره‌ای بیاندیشد.نمایندگان مردم از ‎حق مردم ، کوتاه نخواهند آمد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×