جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پولستار ۴ معرفی شد
شیشه عقب پولستار 4

پولستار ۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۲-۰۴

پولستار 4 بدون شیشه عقب در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۳ بسیار فعال بود. بسیاری از خودروسازان مدل های جدید خود را در آن معرفی کردند. پولستار نیز مدل پولستار ۴ را در شانگهای معرفی کرد.

پولستار ۴  ویژگی های جالب زیادی دارد، اما جالب ترین این ویژگی ها عدم وجود شیشه عقب است، به این صورت که شیشه ای به نام فتوکرومیک از سقف تا پشت امتداد دارد. اولین مدل پولستار با این جزئیات طراحی در سال ۲۰۲۰ با نام Precept معرفی شد.

عدم وجود شیشه عقب نکته نگران کننده‌ای نیست زیرا پولستار ۴ دارای دوربین هایی با وضوح بسیار بالا است که امکان می دهد عقب را ببینید. به لطف این دوربین ها، برخی تردیدهای امنیتی ناشی از عدم وجود شیشه عقب از بین می رود.

پولستار 4

این دوربین‌ها تصاویر با کیفیتی را در شب نیز ارائه می‌کنند، همچنین با فشردن یک دکمه می‌شود تصاویر کودکان که در صندلی عقب نشستند را مشاهده کرد.

پولستار ۴  از نظر سایز و  قیمت، بین پولستار ۲ سدان و پولستار ۳ قرار دارد. کراس اوور برقی مدل پولستار ۴ انواع مختلفی اعم از موتور برق تک و دوبل، معمولی و دوربرد دارد.

نسخه دو موتوره ۵۴۴ اسب بخار قدرت و ۶۸۶ نیوتن متر گشتاور دارد. این بدان معناست که پولستار ۴ سریع ترین خودروی تولید شده توسط پولستار است. نسخه دوربرد با تک موتور الکتریکی ۲۷۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۳ نیوتن متر گشتاور دارد. نسخه دوربرد با تک موتور الکتریکی می تواند مسافت ۴۸۲ کیلومتری را ارائه دهد.

این مدل که دارای ۹ کیسه هوا، ۱۲ دوربین و سیستم راداری پیشرفته است، دارای ۱۲ سنسور اولتراسونیک است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×