پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کسب و کار » رالی تور گردشگری «خزر تا خلیج فارس» برگزار می شود
رالی تور گردشگری «خزر تا خلیج فارس»

رالی تور گردشگری «خزر تا خلیج فارس» برگزار می شود

۱۴۰۲-۰۲-۰۶

شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری «از خزر تا خلیج فارس» با خودروهای دودیفرانسیل از استان های گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس عبور کرده و با گذر از هرمزگان، به جزیره کیش و ساحل خلیج فارس می رسند.

به گزارش مجله ماشین به نقل از دبیرخانه دائمی رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس، ۸ اردیبهشت ماه سال جاری و در آستانه روز ملی خلیج فارس نخستین رالی تور گردشگری «از خزر تا خلیج فارس» برگزار می شود.

در این رالی تور که با همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همراهی شرکت مدیریت رویداد آریانا برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان با ۶۰ دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از ساحل چمخاله حرکت خود را آغاز می کنند، پیش از این و در راستای آموزش شرکت کنندگان در این رویداد، کارشناسان و مدرسان تخصصی رالی گردشگری، به آموزش قوانین و مقرارت، فنون و نکات ایمنی رالی های گردشگری پرداختند.

قرار است در این رالی که با مشارکت مکث موتور، گروه صنعتی بارز تایر و شرکت روغن موتور موتوسل برگزار می شود، شرکت کنندگان پس از طی یک مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتری، به ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و معرفی جاذبه های بی شمار گردشگری، تاریخی و طبیعی کریدور شمال به جنوب ایران بپردازند.

مسیر شروع این رالی استان گیلان است و شرکت کنندگان با عبور از استان های قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس و هرمزگان، به ساحل خلیج فارس می رسند.

حفظ سرعت و رانندگی ایمن، توجه به علائم و هشدارها، رعایت تمامی قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، مسیریابی اصولی از روی نقشه و توجه به حفظ جان شهروندان و مسافران از قوانین و الزامات اصلی شرکت در این رویداد است.

اختتامیه این رالی روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه خواهد بود.

رالی تور گردشگری «خزر تا خلیج فارس»

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×