سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری جنرال موتورز و سامسونگ!
جیپ الکتریکی

سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری جنرال موتورز و سامسونگ!

۱۴۰۲-۰۲-۰۶

این تاسیسات که تولید آن در سال 2026 آغاز می شود، زمانی که با ظرفیت کامل کار می کند، قادر به تولید 30 گیگاوات ساعت باتری در سال خواهد بود!

به گزارش مجله ماشین، جنرالموتورز و سامسونگ SDI در حال افتتاح تاسیسات جدید در ایالات متحده با سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری هستند. سلول های باتری در تاسیسات جدید تولید خواهند شد که قرار است تولید آن در سال ۲۰۲۶ آغاز شود. این تاسیسات که پیش بینی می شود ظرفیت تولید سالانه ۳۰ گیگاوات ساعت داشته باشد، به مرور زمان ظرفیت تولید خود را افزایش خواهد داد. سلول‌های باتری استوانه‌ای در این کارخانه تولید می‌شوند که در صورت کارکرد با ظرفیت کامل، ظرفیت تولید ۱۶۰ گیگاوات ساعت خواهند داشت.

نکته جالب دیگر در مورد این مرکز که با مشارکت سامسونگ SDI و GM افتتاح شده است، تعداد افرادی است که در این مرکز استخدام می‌شوند و به هزاران نفر می‌رسد.

سلول های باتری که قرار است در تاسیسات جدید تولید شوند، انرژی خودروهای الکتریکی را که قرار است بر روی پلت فرم Ultium جنرال موتورز ساخته شوند، تامین می کند. تاسیسات جدید، که با مشارکت سامسونگ SDI و GM ایجاد شده است، به جنرال موتورز اجازه می دهد تا در قیمت گذاری خودروهای الکتریکی خود رقابتی باشد.

رئیس توسعه و خرید محصول جنرال موتورز در این مورد بیان داشت: با استفاده از چندین سلول چندگانه، ما می‌توانیم در بخش‌های بیشتری رقابت کنیم. این به طور قابل توجهی پیچیدگی و هزینه ها را کاهش می دهد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×