شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ۷۵۰S هیولای جدید مک لارن
مک‌لارن 750S

۷۵۰S هیولای جدید مک لارن

۱۴۰۲-۰۲-۰۶

شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت این مدل که در انواع کوپه و اسپایدر قابل خرید است، زیر 3 ثانیه است.

به گزارش مجله ماشین، مک لارن که خط تولید بسیار ویژه ای دارد، جانشین ۷۲۰S نمادین را رسما معرفی کرد. ۷۵۰S که نام خود را از قدرت خود گرفته است، می آید تا تمام کاستی های برادر خود را که جایگزین آن خواهد شد، جبران کند. مک لارن تاکید می کند که ۳۰ درصد از خودرو کاملا جدید است.

بریتانیایی جدید در نسخه های کوپه و کانورتیبل برای خرید در دسترس خواهد بود. در زیر این طراحی نسبتاً آشنا، یک موتور ۴.۰ لیتری biturbo V8 نهفته است. این هیولا که در مجموع می تواند ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، دارای گیربکس ۷ سرعته ترتیبی است.

مک‌لارن 750S

این مدل که نیروی خود را مستقیماً به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند، می‌تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در کمتر از ۳ ثانیه به پایان برساند. در حالی که کانورتیبل می تواند ۴۰۰ متر را در ۱۰.۳ ثانیه طی کند، کوپه می تواند این شتاب را در ۱۰.۱ ثانیه انجام دهد. لازم به ذکر است که هر دو مدل دارای حداکثر سرعت ۳۳۱ کیلومتر در ساعت هستند.

این مدل که به خوبی فلسفه طراحی مک لارن را منعکس می کند، میزبان تغییرات جزئی است. به عنوان مثال، سپر جلوی جدید اکنون دارای دریچه های هوای بسیار بزرگتری است. اسپلیتر جدید در این منطقه ساختار آیرودینامیکی را همراه با بال عقب تطبیقی ​​که ۲۰ درصد رشد کرده است، تقویت می کند. در عقب، سیستم اگزوز که یادآور P1 است به ما سلام می کند.

 

مک‌لارن 750S

صفحه نمایش های جدیدی در داخل کابین قرار داده شده است. در حالی که پانل ابزار دیجیتال رشد کرده است، لوگوی روی فرمان نیز تغییر کرده است. سیستم Apple CarPlay نیز به صورت استاندارد ارائه می شود.

به طور کلی ۷۵۰S که ۳۰ کیلوگرم سبکتر از برادر خود است با آپشن های مختلفی به فروش می رسد. کاربران می توانند این مدل را با ترمزهای سرامیکی بزرگ از Senna، فناوری های خنک کننده کالیپر از فرمول ۱ یا سیستم صوتی Bowers & Wilkins دریافت کنند.

طبق بیانیه رسمی مک لارن، ۷۵۰S کوپه از ۳۲۴۰۰۰ دلار و اسپایدر با قیمتی از ۳۴۵۰۰۰ دلار در دسترس خواهند بود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×