شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شاسی بلند مک لارن در سال ۲۰۲۸ معرفی می‌شود
۷۵۰S هیولای جدید مک لارن

شاسی بلند مک لارن در سال ۲۰۲۸ معرفی می‌شود

۱۴۰۲-۰۲-۰۹

مدتی است که مشخص شده است که این خودروساز بریتانیایی در حال کار بر روی یک مدل SUV است.

به گزارش مجله ماشین، ۷۵۰S که در روزهای گذشته به عنوان جانشین ۷۲۰S معرفی شد، توانست با پیشرفت های آیرودینامیکی، موتور V8 با توانایی تولید ۸۵۰ اسب بخار قدرت و عملکرد برتر، به یکی از برجسته های دنیای خودروهای اسپرت تبدیل شود. برای نگاه کردن به آینده خط تولید مک لارن، باید نگاهی به آنچه قرار است در دو سال آینده رخ دهد بیاندازیم.

طبق برخی گزارش‌ها، مک لارن در حال کار بر روی یک خودروی هیبریدی جدید است که جانشین P1 خواهد بود. هایپرکار جدید ممکن است در سال ۲۰۲۶ ظاهر شود. جانشین P1، عضو جدید خانواده «سری نهایی» خواهد بود که شامل مدل های بسیار خاص مک لارن مانند سنا، اسپیدتیل و الوا می شود.

بر اساس گزارش ها، مدل جدید دارای فناوری Plug-in Hybrid خواهد بود. پیش بینی می شود واحد نیروگاه جدید که ۷۰ درصد سبک تر از واحد مورد استفاده در مدل آرتورا مک لارن باشد، قدرت بسیار بیشتری داشته باشد. خودروی جدید مک لارن مستقر در ووکینگ بیش از ۹۱۶ اسب بخار قدرت خواهد داشت. علاوه بر این، این واقعیت که شخصی سازی نامحدود را ارائه می دهد، مک لارن را بار دیگر به برندی ارجح برای میلیونرهای عاشق خودروهای پرسرعت تبدیل می کند.

خبری از مدل SUV هست!

مدتی است که مشخص شده است که این خودروساز بریتانیایی در حال کار بر روی یک مدل SUV است. اگر آنچه در گزارش نوشته شده درست باشد، می‌توانیم مدل SUV عملکرد محور مک لارن را در سال ۲۰۲۸ ببینیم. مایکل لیترز، مدیرعامل مک لارن، روی پروژه هایی مانند پورشه کاین، فراری پوروسانگو کار کرده است. ما قبلاً می دانیم که رئیس شرکت انگلیسی عاشق SUV ها است. دیدن لوگوی مک لارن بر روی یک SUV در سال های آینده جای تعجب نخواهد داشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×